صبر طرفداران آلمان لبریز شد: هانسی برو بیرون!
صبر طرفداران آلمان لبریز شد: هانسی برو بیرون!
تیم ملی فوتبال آلمان با هدایت هانسی فلیک شرایطی را سپری می‌کند که طرفداران راضی به جدایی هر چه سریعتر او هستند.

به گزارش حاشیه ورزش

تیم ملی فوتبال آلمان در بازی دوستانه امشب برابر کلمبیا قرار گرفت و با نتیجه 2-0 شکست خورد.

سومین شکست از چهارمین بازی اخیر آلمان درحالی رقم خورد که لوئیز دیاز و خوان کوادرادو برای کلمبیا گلزنی کردند.

تماشاگران آلمان امشب در ورزشگاه خانگی شالکه به وضوح اعتراض خود نسبت به شرایط به وجود آمده و نتایج تیم تحت هدایت هانسی فلیک را ابراز کردند.

این سومین بازی با تیم ملی آلمان در فیفادی جاری بود. آن‌ها پیش از این با نتیجه 1-0 مقابل لهستان شکست خوردند و برابر اوکراین هم به تساوی 3-3 دست یافته بودند.

در میان شایعاتی که آینده فلیک را احاطه کرده، تماشاگران زیادی از بین 50421 هواداری که امشب در ورزشگاه حضور داشتند، چشم انتظار جدایی سرمربی سابق بایرن مونیخ بودند.

تصویری از یک هوادار ناراضی روی سکوها دیده می‌شود که دو کاغذ با مضمون “فلیک بیرون” در دست دارد. طرفداران آلمانی خواستار برکناری این سرمربی هستند و باید دید فدراسیون فوتبال آلمان چه تصمیمی در میان فشارهای رو به افزایش طرفدارانش خواهد داشت.

فلیک از زمان برکناری یواخیم لو تا به امروز در 16 بازی رسمی هدایت آلمان را برعهده داشته است. او عملکرد قابل قبولی نداشته و تاکنون تنها به 4 برد، 7 تساوی و 5 شکست دست پیدا کرده است.

مطمئنا با این روند میزبان مسابقات یورو 2024 به فلیک مهلت زیادی نخواهد داد و آن‌ها پس از سال‌ها ناکامی در کسب عناوین بزرگ تمایل دارند هر چه سریعتر چنین مشکلی را برطرف کنند.