صعود چهار بوکسور جوان ایران به نیمه‌نهایی آسیا
صعود چهار بوکسور جوان ایران به نیمه‌نهایی آسیا
چهار مدال برنز دیگر بوکسورهای تیم جوانان ایران در قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ امارات قطعی شد.

به گزارش “حاشیه ورزش “در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا ۲۰۲۱ امارات، ۶ بوکسور جوان ایران روی رینگ رفتند که در پایان، علی‌اصغر افشاری، پوریا سعیدی‌اصل، محمد پارسی و ابوالفضل فریدی با برتری مقابل حریفان خود، ضمن راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی اوزان خود، مدال‌های برنزشان را نیز قطعی کردند.

 

به این ترتیب در وزن ۵۴ کیلوگرم علی‌اصغر افشاری با شکست دادن «سونباح» از نپال مدال برنزش را قطعی کرد و سپس در وزن ۵۷ کیلوگرم، پوریا سعیدی‌اصل به دلیل انصراف حریفش «نواف‌ علی‌» از امارات راهی نیمه‌نهایی شد تا مدال برنز او نیز حتمی شود.

 

در ادامه محمد پارسی بوکسور وزن ۶۰ کیلوگرم ایران، در دومین مبارزه خود از این رقابت‌ها مقابل «زین‌العابدین» از سوریه به برتری دست یافت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی این وزن، مدالش برنزش را قطعی کرد. در وزن ۶۳.۵‌ کیلوگرم هم ابوالفضل فریدی با شکست «حیدر» از سوریه مدال خود را قطعی کند.

اما در ادامه، آرمین رستمی در وزن ۶۷ کیلوگرم و سید علی هاشمی در وزن آرمین رستمی‌ با ۷۱ کیلوگرم، به ترتیب با قبول شکست مقابل «سولجینوف» از ازبکستان و «آرمانولی‌» از قزاقستان، به کار خود در این مسابقات پایان دادند.

در روزهای گذشته نیز علیرضا براتعلی‌پور در رده سنی نوجوانان، عیسی فردین و مهدی جشنانی در رده سنی جوانان، مدال‌های برنز خود را قطعی کرده بودند.