صلاح اسطوره لیورپول را جا گذاشت؛ حمله به رکورد بیلی لیدل
صلاح اسطوره لیورپول را جا گذاشت؛ حمله به رکورد بیلی لیدل
مهاجم مصری لیورپول با گلزنی برابر بورنموث، تعداد گل‌هایش را برای این تیم به عدد ۱۸۷ رساند و با جا گذاشتن اسطوره لیورپول در جایگاه پنجم برترین گلزنان تاریخ این باشگاه قرار گرفت.

به گزارش حاشیه ورزش  تیم فوتبال لیورپول شب گذشته در هفته دوم لیگ برتر انگلیس برابر بونموث با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید.

محمد صلاح در این بازی در دقیقه ۳۶ گل دوم لیورپول را به ثمر رساند و تعداد گل‌های زده‌اش برای قرمزهای آنفیلد را به عدد ۱۸۷ گل رساند.

صلاح با این گل، سرانجام رکورد استیون جرارد را از آن خود کرد و با ۱۸۷گل در رده پنجم جدول گلزنان تمام دوران لیورپول قرار گرفت.

صلاح در ۳۰۶ بازی برای لیوپول این تعداد گل را به ثمر رسانده است و حالا او با ۱۸۷ گل، حمله به رکورد بیلی لیدل، اسطوره لیوپول را که با ۲۲۸ گل در رده چهارم برترین گلزنان تاریخ لیورپول قرار دارد، آغاز کرده است.

در جدول برترین گلزنان تاریخ لیورپول، ایان راش با ۳۴۶ گل در صدر است، راجر هانت با ۲۸۵ گل، گوردون هاجسون با ۲۴۱ گل و بیلی لیدل با ۲۲۸ گل در رده‌های اول تا چهارم جدول برترین گلزنان تاریخ لیورپول قرار دارند.

صلاح ۳۰ ساله همچنین اولین بازیکن لیورپول پس از راجر هانت (۱۹۶۵/۱۹۶۶ )بود که برای سومین فصل متوالی بیش از ۲۰ گل در لیگ به ثمر رسانده است و باید دید آیا او می‌تواند برای چهارمین فصل متوالی هم آمارش را ثبت کند.

منبع :ایرنا

  • منبع خبر : ایرنا