صلاح: بازی با یونایتد برای لیورپول آسان است
صلاح: بازی با یونایتد برای لیورپول آسان است
محمد صلاح پذیرفت که بازی برابر منچستریونایتد در این فصل برای لیورپول "آسان" بوده است.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از بی ساکر، در هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس لیورپول و منچستریونایتد در ورزشگاه آنفلید در حالی برابر هم به میدان رفتند که کریستیانو رونالدو غایب بزرگ این دیدار بود.

شاگردان کلوپ از همان ابتدای بازی ابتکار عمل را به دست گرفتند و این لوئیس دیاز بود که خیلی زود دروازه یونایتد را گشود. در ادامه نوبت به محمد صلاح رسید تا بعد از هفته ها ناکامی در گلزنی در این دیدار گلزنی کند. شاگردان کلوپ نیمه اول را با برتری دو گله به رختکن رفتند. با شروع نیمه دوم باز هم این لیورپول بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت و خطرساز ظاهر شد. در دقیقه ۶۸ سادیو مانه مهاجم سنگالی که این روزها در اوج آمادگی به سر می‌برد توانست گل سوم را نیز وارد دروازه دخئا و یونایتد کند.

این پایان کار نبود و محمد صلاح توانست در دقیقه ۸۵ گل دوم خود و گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند تا لیورپول همچون بازی رفت یونایتد را با گل‌های زیاد شکست دهد.

محمد صلاح بعد از پایان این دیدار گفت: فکر می کنم هافبک ها و خط دفاع ما بازی آسانی برابر یونایتد داشت. همیشه در موقعیت های تک به تک تیم برتر زمین بودیم و هر وقت توپ را از دست دادیم بلافاصله آن را مال خود کردیم. به همین خاطر بود که امسال در هر دو دیدار توانستیم کلین‌شیت کنیم و گل نخوریم.

صلاح از ماه فوریه برای لیورپول گلی نزده بود اما با فضایی که خط دفاعی از هم گسیخته یونایتد در اختیارش قرار داده بود به فرم خود بازگشت تا تعداد گلهای او در این فصل به ۳۰ برسد.

مهاجم مصری در پاین افزود: من گل‌های زیادی برای این باشگاه به ثمر رساندم، این روند ادامه خواهد داشت. مهمترین چیز این است که تیم پیروز می شود.

این پیروزی باعث شد لیورپول دو امتیاز از منچسترسیتی جلوتر باشد اما مدافع عنوان قهرمانی انگلیس می‌تواند با برتری برابر برایتون صدر جدول را بار دیگر به دست آورد.