ضربه به یونایتد: بایرن به دنبال جذب ستاره کره
ضربه به یونایتد: بایرن به دنبال جذب ستاره کره
بایرن مونیخ برای جذب کیم مین جائه، مدافع ناپولی، اقدام کرده و این موضوع شانس منچستریونایتد برای جذب این بازیکن را کم می‌کند.

به گزارش حاشیه ورزش

منچستریونایتد به صورت جدی به دنبال تقویت خط دفاعی تیمش برای فصل آینده و حضور قدرتمند در لیگ برتر و لیگ قهرمانان است.

عملکرد ضعیف مدافعان این تیم در طول این فصل باعث شد که آنها در چندین بازی روی اشتباهات باورنکردنی گل‌هایی را دریافت کنند و نتوانند در کورس قهرمانی لیگ برتر بمانند.

پیش از این بسیاری از رسانه‌ها خبر داده بودند که مدیران این باشگاه و همچنین اریک تن‌هاخ، سرمربی این تیم، معتقد هستند که بهترین گزینه برای خط دفاعی استفاده از کیم مین جائه است.

در روزهای اخیر گفته شده بود که مذاکرات برای پیوستن این ستاره اهل کره جنوبی از ناپولی به یونایتد هم شروع شده و البته از علاقه نیوکسل به این بازیکن هم اخباری منتشر شده بود.

اما حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، مدعی شده که بایرن گزینه اصلی برای جذب این مدافع ناپولی است و از یونایتد و نیوکسل در این زمینه پیشی گرفته است.

کیم مین جائه بند فسخی در قراردادش دارد که در ماه جولای فعال خواهد شد و به این ترتیب هر باشگاهی که خواهان جذب او است باید اول این بازیکن را متقاعد کند و به نظر می‌رسد که بایرن به خوبی در این زمینه عمل کرده و توانسته ضربه محکمی به یونایتد بزند.