رسانه انگلیسی ستاره ایرانی پورتو را به شاگرد سابق تن هاگ در دورتموند تشبیه کرد.

به گزارش حاشیه ورزش ، به نقل از سایت «Football Transfers» انگلیس، با شروع پیش فصل در منچستر یونایتد، ساعت برای شیاطین سرخ در حال گذر است تا تجارت تابستانی خود را قبل از شروع رقابت های جدید در ماه آینده آغاز کنند.

همانطور که لوری ویتول خبرنگار نشریه «اتلتیک» اظهار داشت  اولویت برای هلندی جستجوی شماره ۹ با کیفیت در خط حمله است که آنتونی مارسیال را به عنوان تنها گزینه مهاجم وسط کمک کند.

در حالی که صحبت های زیادی در مورد علاقه آشکار یونایتد به هری کین از تاتنهام وجود دارد، بعید به نظر می رسد که دنیل لوی این بازیکن ۲۹ ساله را به یک رقیب داخلی بفروشد، بنابراین نیاز به بررسی گزینه های جایگزین است.

بر اساس گزارش‌های رسیده از پرتغال، گفته می‌شود منچستر یونایتد علاقه‌مند به امضای قراردادی با قیمت پایین با مهدی طارمی ماشین گلزنی پورتو است. ارزش این بازیکن ایرانی ۳۰ ساله حدود ۲۰ میلیون یورو (۱۷ میلیون پوند) است.

در حالی که این ملی پوش ایرانی با ۶۶ بازی ملی – که قرار است این ماه ۳۱ ساله شود – به سختی گزینه بلندمدتی برای تن هاگ به شمار می آید شباهت ظاهری او به یکی از شاگردهای سابق این مربی ۵۳ ساله ممکن است تضمین کند که او یک بازیکن خوب و الهام بخش برای منچستر خواهد بود.

منبع :همشهری آنلاین 

  • منبع خبر : همشهری آنلاین