طعنه مورینیو به یوونتوس: اینجا ایتالیاست!
طعنه مورینیو به یوونتوس: اینجا ایتالیاست!
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی جالوروسی، مدعی شد امکان تغییر شرایط جدول در ادامه فصل وجود دارد.

رم امشب با تک گل پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی برابر تورینو به برتری دست یافته و در رتبه سوم جدول لیگ ایتالیا قرار گرفت. البته درخواست تجدیدنظر حکم کسر 15 امتیازی یوونتوس در تاریخ 19 آوریل بررسی می‌شود و هنوز ممکن است جدول لیگ در هفته‌های پایانی فصل تغییر کند. ژوزه مورینیو نیز به طعنه به این موضوع اشاره کرده و البته مدعی شد تیمش فقط روی بازی‌های خودش تمرکز خواهد کرد.

ژوزه مورینیو به شبکه DAZN گفت: “وقتی یک گل بیشتر از حریف خود به ثمر می‌رسانید، در بازی برنده می‌شوید. پس فرقی نمی‌کند 1-0 یا 5-4 برنده شوید، هر تیمی یک گل بیشتر بزند برنده بازی شده و هدف ورزش پیروزی است. هدف همیشه یکسان است، با بازیکنان کیفیتی که در اختیار دارید، باید هر چه می‌توانید بیشتر به پیروزی برسید و البته سعی کنید نقاط ضعف خود را پنهان کنید.

احتمال کسب سهمیه لیگ قهرمانان؟ آیا مطمئنید که جریمه یووه بخشیده نمی‌شود و آنها 59 امتیاز ندارند؟ اگر این اتفاق رخ دهد ما در رتبه چهارم قرار می‌گیریم و فراموش نکنیم ما در ایتالیا هستیم. ما ترکیب بزرگ و پرتعدادی در اختیار نداریم و باید فقط روی خودمان تمرکز کنیم. یک تیم بزرگ در یک بازی مغلوب نمی‌شود تا شانس بیشتری برای بردن بازی بعدی داشته باشد. ما ترکیب کم‌ تعدادتری در اختیار داریم و در یک چهارم نهایی لیگ اروپا هستیم که تورنمتی شبیه لیگ قهرمانان است.

مصدومیت اولا سولباکن؟ فکر می‌کنم با توجه به مصدومیت امروز این بازیکن، ممکن است او را تا پایان فصل از دست بدهیم.”