طلوع کیان: قهرمانی حق شهداب است
طلوع کیان: قهرمانی حق شهداب است
دو شانس داریم و ما هم از خدایمان است که بازی بعد پیروز شویم. البته اگر هم نشود هیچ اتفاقی نمی‌افتد اما مطمئن باشید می‌جنگیم و این قهرمانی حق بازیکنان من است.

به گزارش حاشیه ورزش ، پیکان تهران و مقاومت شهداب یزد در اولین فینال لیگ برتر والیبال مردان از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه شنبه، ۲۱ اسفند در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که در پایان شهداب سه بر صفر به پیروزی رسید.

علیرضا طلوع‌کیان، سرمربی شهداب پس از پیروزی در اولین فینال گفت: به مجموعه تیم شهداب خسته نباشید می‌گویم. صبح به بازیکنانم گفتم اگر ست اول را ببریم، سه بر صفر پیروز می‌شویم. پیکان تیم بسیار باتجربه‌ای است و ۱۲ عنوان قهرمانی و تجربه بازی در فینال دارد. قرار ما با بازیکنانم این بود ‌که امروز از فینال تجربه کسب کنیم حالا بازی را برده‌ایم که چه بهتر اما با یک برد کاپ نمی‌دهند و حتما باید یک برد دیگر بگیریم.

او افزود: پیکان تیم پرافتخار و باتجربه ای است. از سال ۸۹ که بازی ها به صورت پلی‌آف شده، پیکان در پنج فینال حضور داشته اما شهداب برای اولین بار به چهار تیم وارد شده است. به بازیکنانم گفتم ما نیازمند مدال طلا هستیم و این را در تیم خودم می‌بینم. همه هم همت می‌کنند و با آسیب و هر مشکلی که دارند، کار می‌کنند. اینکه در فینال ست ۲۴ بر ۲۱ باخته را بردیم سطح، قدرت تکنیکی و تاکتیک‌پذیری تیم ما را نشان می‌دهد. خوشبختانه کار تیمی می‌کنیم، هیچکس من نیست و گروه کار می‌کند. خوشبختانه هم ستاره داریم هم تیم خوبی.

طلوع کیان به بازی دوم فینال که دوشنبه، ۲۳ اسفند برگزار می‌شود، اشاره و بیان کرد: ما یک تجربه کسب کرده و بازیکنان ما برای اولین بار یک فینال را تجربه کرده‌اند. شاید خیلی از بازیکنان ما که در زمین هستند تا به حال رنگ مدال ندیده‌اند اما در پیکان بازیکنان زیادی هستند که کلی مدال دارند. ما نیاز به این تجربه داشتیم که خدا را شکر همراه با برد بود. از لحظه لحظه مسابقات استفاده می‌کنیم. دو شانس داریم و ما هم از خدایمان است که بازی بعد پیروز شویم. البته اگر هم نشود هیچ اتفاقی نمی‌افتد اما مطمئن باشید می‌جنگیم و این قهرمانی حق بازیکنان من است.