عابدینی: قلعه‌نویی پخته شده و شایسته تیم ملی است
عابدینی: قلعه‌نویی پخته شده و شایسته تیم ملی است
امير عابديني نياز به معرفي ندارد. فردي شناخته شده در عرصه مديريت كه همواره اثرگذار بوده است.

به گزارش حاشیه ورزش

در فوتبال اگر اغراق نباشد، اگر درباره وی بگوییم با پيشينه ملي و باشگاهي يكي از تاثيرگذار‌ترين مديران فوتبال ماست. عابدینی در گفت‌وگویی با مجید سعیدی از روزنامه‌نگاران ورزشی قدیمی به حمایت از امیر قلعه‌نویی پرداخته است.
او می‌گوید: سال ١٣٧٤ كه استانكو سرمربي پرسپوليس بود، روزي به من گفت: از بين بازيكنان حال حاضر سه نفر داراي شايستگي‌هاي مديريتي در امر مربيگري هستند.
احمد عابدزاده (كه بعدها آسيب ديد)، مجتبي محرمي (كه مسير زندگي‌اش عوض شد) و امير قلعه‌نويي كه ثابت كرد به صورت كلاسيك از بضاعت مديريتي برخوردار است و نسبت به درك فوتبال پتانسيل بالايي دارد. استانكو يك فوتبال شناس و استعدادياب متبحري بود، معتقد بود كه در بازار فوتبال اين سه نفر از توانايي‌هاي خوبي برخوردارند و باید روی آن‌ها سرمایه‌گذاری بشود.
او ادامه داد: امروز مي‌بينيم امير قلعه نويي در سطح باشگاهي به دفعات لياقت و شايستگي خود را به اثبات رسانده است، در سطح ملي برخلاف ١٧ سال پيش كه جوان‌تر بود، اكنون بسيار پخته شده و گذر زمان درباره‌ي او قضاوت عادلانه‌اي خواهد داشت.
عابدینی در پایان گفت: نكته مهمي كه بايد به آقاي تاج يادآور شد؛ اين است كه جام ملت‌ها با جام جهاني زمين تا آسمان تفاوت دارد. براي جام جهاني ٥ تيم از آسيا به اين مسابقات راه پيدا مي‌كنند، اما در جام ملت‌ها فقط يك تيم قهرمان مي‌شود. در اين جام بضاعت مديريتي و مالي وحشتناك است. آقاي تاج چند دوره آن را تجربه كرده است و يقيناً مي‌داند در آسيا تيم‌هاي ژاپن، كره، عربستان، قطر و استراليا چه بضاعتی دارند، ضمن اينكه از ازبكستان، امارات، عراق و عمان نمي‌توان به سادگي گذشت. بنابراين بايد همه‌ي امكانات را بسيج كرد و به حمايت از تيم ملي و امير قلعه‌نويي پرداخت.