عالمی: استقلال هم‌چنان در خط دفاع ضعف دارد/ آبی‌ها می‌توانند قهرمان جام حذفی شوند
عالمی: استقلال هم‌چنان در خط دفاع ضعف دارد/ آبی‌ها می‌توانند قهرمان جام حذفی شوند

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت می‌توانند در رقابت‌های جام حذفی عنوان قهرمان را به دست آورند. ایمان عالمی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با حاشیه ورزش، درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل ذوب‌آهن در رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: بازی در نیمه اول متعادل بود. دو تیم یکدیگر را داشتند محک می‌زدند […]

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت می‌توانند در رقابت‌های جام حذفی عنوان قهرمان را به دست آورند.

ایمان عالمی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با حاشیه ورزش، درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل ذوب‌آهن در رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: بازی در نیمه اول متعادل بود. دو تیم یکدیگر را داشتند محک می‌زدند و شرایط جام حذفی هم وضعیت دو تیم را خاص کرده بود. استقلال در نیمه اول چند موقعیت داشت اما لایه‌های دفاعی ذوب‌آهن مانع از گلزنی آبی‌ها شد.

او ادامه داد: استقلال هم‌چنان در خط دفاعی ضعف‌هایی دارد و من نگران دروازه‌بان بودم که متاسفانه روی یک اتفاق و اشتباه از سوی دروازه‌بان گل اول را خوردیم.

عالمی با تمجید از عملکرد فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی خاطرنشان کرد: باید عملکرد فرشید اسماعیلی را مورد تقدیر قرار داد و مهدی قایدی هم در بازی توانست تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. در مجموع آنالیز بهتری از تیم حریف در این بازی انجام شده بود.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: جام حذفی حساسیت‌های خودش را دارد و برای این رقابت‌ها، برنامه‌ریزی برای تیم‌ها راحت‌تر است. بازیکنان استقلال یک دوستی خوبی درون زمین دارند و شما دیدید که فرشید اسماعیلی پس از گل دوم، نزد حسینی رفت و به او روحیه داد. بازیکنان استقلال در این بازی میل به بردن داشتند و در این بازی ریکاوری لازم انجام شد و در نهایت آبی‌ها مقابل ذوب‌آهن پیروز میدان شدند.

او در پایان گفت: آینده استقلال مشخص است. این تیم در لیگ برتر محکوم به بردن است و برای این که در کورس قهرمانی باشد، باید در بازی‌های پیش رو، نتایج بهتری کسب کند. با توجه به شرایط استقلال و بازیکنانی که آبی‌ها دارند، این تیم حتما می‌تواند در این فصل جام داشته باشد. من لیگ را سخت‌تر می‌بینم اما استقلال می‌تواند در جام حذفی عنوان قهرمانی را کسب کند.