عبادی‌پور و عابدینی به تمرینات ملی پوشان والیبال ملحق شدند
عبادی‌پور و عابدینی به تمرینات ملی پوشان والیبال ملحق شدند

دو بازیکن تیم ملی والیبال دوباره به جمع ملی پوشان ملحق شدند. به گزارش حاشیه ورزش، با طبیعی‌شدن دمای بدن و برطرف‌شدن گلودرد میلاد عبادی‌پور و رضا عابدینی، این دو ملی‌پوش ایران به تمرینات تیم ملی در ریمینی برگشتند و غروب یکشنبه (به وقت ایتالیا) همراه با دیگر بازیکنان در سالن بدنسازی تمرین کردند. عابدینی […]

دو بازیکن تیم ملی والیبال دوباره به جمع ملی پوشان ملحق شدند.

به گزارش حاشیه ورزش، با طبیعی‌شدن دمای بدن و برطرف‌شدن گلودرد میلاد عبادی‌پور و رضا عابدینی، این دو ملی‌پوش ایران به تمرینات تیم ملی در ریمینی برگشتند و غروب یکشنبه (به وقت ایتالیا) همراه با دیگر بازیکنان در سالن بدنسازی تمرین کردند.

عابدینی از ابتدای ست دوم بازی اول ایران در لیگ ملت‌ها (مقابل ژاپن) با تب 38 درجه به اتاق ایزوله رفت و اگرچه نتیجه PCR او نیز منفی بود، ولی به دلیل داشتن علائم تا امشب در اتاق ایزوله باقی ماند.

میلاد عبادی‌پور نیز شب گذشته تب 37.5 درجه و کمی احساس گلودرد داشت که به همین دلیل در بازی مقابل هلند به او استراحت داده شد.
سیامک افروزی پزشک و تراپیست تیم ملی، با اعلام بهبودی حال این دو بازیکن و بازگشتشان به تمرینات تیم ملی، درخصوص آخرین وضعیت امیر غفور نیز گفت: درد شانه او کمتر شده و در حال طی‌کردن دوره درمان است.