عبداللهی: تمام تلاش خیبر صعود به لیگ برتر است
عبداللهی: تمام تلاش خیبر صعود به لیگ برتر است
مربی تیم فوتبال خیبرخرم آباد گفت: تمام تلاش مان را می کنیم تا به لیگ برتر صعود کنیم.

به گزارش حاشیه ورزش

 

حمید عبداللهی پس از تساوی بدون گل تیم های استقلال خوزستان و خیبرخرم آبادان در هفته بیست و سوم لیگ یک فوتبال، اظهارکرد: همان طور که فکر می کردیم یک بازی سخت برای دو تیم بود. البته استقلال خوزستان از امتیاز میزبانی هم استفاده می کردیم. به نظرم آنالیزی که درخصوص استقلال خوزستان داشتیم، درست بود و می دانستیم حریف فقط دنبال بازی مستقیم و صاحب توپ شدن در پشت دفاع ما هستند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: بر همین اساس سعی کردیم شرایط را کنترل کنیم و طبق آن چه در دستور کار داشتیم در نیمه اول یکی دو موقعیت گلزنی داشتیم ولی در نیمه دوم سه موقعیت صد درصدی گل داشتیم که به گل تبدیل نشدند.

مربی تیم فوتبال خیبرخرم آباد گفت: از بازیکنان مان راضی هستیم و درود به شرف بازیکنان مان که خیلی خوب کار کردند. هر چند متاسفانه طبق معمول توپ هایمان به گل تبدیل نشدند.

وی در ادامه عنوان کرد: یکی از دلایلی که به بازیکنان مان در این بازی فشار آورد این بود که باتوجه به این که استقلال بازی مستقیم انجام می داد بازیکنان ما باید فاصله حمله تا دفاع را طی می کردند و همین به آن ها فشار آورد، وگرنه بازیکنان ما از نظر آمادگی جسمانی مشکلی نداشتند. همه دیدند که ما امروز یک فوتبال خوب به نمایش گذاشتیم.

عبداللهی در پاسخ به این سوال که خیبر چقدر به لیگ برتری شدن امیدوار است؟ گفت: تمام تلاش مان را می کنیم تا صعود کنیم.