عبدی: می‌خواهم بازی با استقلال را فراموش کنم
عبدی: می‌خواهم بازی با استقلال را فراموش کنم
مهدی عبدی، مدافع هوادار می‌گوید فصل سختی داشته اما سعی می‌کند از اتفاقاتی که افتاده درس بگیرد.

به گزارش نخست نیوز

مهدی عبدی، مدافع با تجربه هوادار در این فصل از مرز صد بازی برای این تیم تهرانی گذشت و البته فصلی سخت را تجربه کرد و پس از بازی با استقلال مورد هجمه زیادی قرار گرفت. مصاحبه با این بازیکن را می‌خوانید:

*فصل برای هوادار با جایگاه دهم تمام شد.
یک فصل بسیار سخت برای کل تیم و باشگاه بود ولی همه با تمام توانی که گذاشتند، توانستیم با نتایج خوبی بازی‌ها را به پایان برسانیم؛ هرچند انتظارمان از خودمان بیشتر بود ولی خوشحالیم که توانستیم بازی‌های خوبی انجام بدهیم.

*فصل برای خودت سخت شد و بازی استقلال و هجمه‌های وحشتناکی به همراه داشت.
به نظر خودم هم این فصلی که گذشت با توجه به اتفاقاتی که افتاد خیلی خیلی سخت شد ولی شیرینی کار با سختی‌هایش می‌چسبد و تجربه‌های خوبی کسب کردم که قطعا در آینده بیشتر به دردم می‌خور‌د. بعد از بازی با استقلال آقا ساکت الهامی خیلی به من کمک کرد امیدوارم بتوانم برایش جبران کنم. می‌خواهم این بازی را فراموش کنم و دوست ندارم زیاد در موردش حرف بزنم.

*از مرز ۱۰۰ بازی برای هوادار گذشتی.
خیلی خوشحالم که در این سه، چهار سال توانستم به سهم خودم کمکی به باشگاه هوادار کرده باشم و بابت ۱۰۰تایی شدنم خوشحالم و لذت بخش است چون می‌دانم تمام تلاشم را انجام داده‌ام.

*با وجود همه تنش‌هایی که بین پرسپولیس و هوادار به وجود آمده بود، برای این تیم تونل افتخار زدید.
در مورد تونل قهرمانی برای پرسپولیس باید بگویم به نظرم کار قشنگی بود و امیدوارم که باز هم از این اتفاقات در فوتبال‌مان ببینیم.