عجم در ریاست هیات اسکیت استان ابقا شد
عجم در ریاست هیات اسکیت استان ابقا شد
اعضای مجمع انتخاب رییس هیات اسکیت خراسان رضوی برای سومین بار ریاست این هیات را به محمد عجم خراسانی سپردند.

به گزارش حاشیه ورزش 

مجید خروشی-

بر اساس این گزارش مجمع انتخاب رییس هیات اسکیت خراسان رضوی با حضور مجید هنرجو رییس فدراسیون،هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان،اعضای 25 نفره مجمع و 2نامزد هیات محمد عجم خراسانی و محمد آرزومند در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار و در پایان محمد عجم با کسب 20 رای در برابر 3رای آرزومند و 2رای باطله برای سومین بارکرسی ریاست هیات اسکیت خراسان رضوی را کسب کرد.

بعد از معرفی رییس هیات اسکیت استان اعضای مجمع به اعضای هیات رییسه رای مثبت دادند و خدیجه خدیوی گلستانی  با کسب ۲۳رای  به‌عنوان نایب رییس ،پویان مجید زاده با کسب  ۲۱رای  به‌عنوان کارشناس خبره،سعید سوارکار با کسب ۲۴رای خزانه‌دار ،تکتم رضایی با کسب۲۳ و حسین دهباشی با کسب  ۲۱ رای به‌عنوان اعضای هیات رییسه اسکیت خراسان رضوی معرفی شدند.

در مراسم انتخاب رییس هیات اسکیت خراسان رضوی که دقایقی در تاریکی مطلق (به علت قطع برق) برگزار شد نازنین فخرایی بازیکن جوان اسکیت خراسان رضوی به طرح گلایه‌ها و چیدمان اعضای مجمع پرداخت و این انتخابات را مهندسی‌شده تلقی کرد . وی گفت: یک‌بار سکوت کردم چون خیلی جوان بودم اما امروز سکوت نمی‌کنم و حرف‌هایم را می‌زنم اما میدانم گوش شنوایی وجود ندارد . وقتی آقای عجم به‌عنوان سرپرست هیات اعضای مجمع را می‌چیند بناست فردی لایق و شایسته رای بیاورد؟هیات اسکیت در طول مدیریت آقای عجم چه گلی به سر ما بازیکنان زده است فقط رابطه در هیات حاکم است و حقوق مارا ضایع می‌کنند.وی در ادامه ضمن حمایت از دیگر نامزد هیات (محمد آرزومند ) گفت: وقتی فردی لایق و شایسته که به‌عنوان مربی تیم ملی درد و دل‌های ما را می‌شناسد رای نیاورد این یعنی اعضای مجمع رای خود را بی‌طرفانه به صندوق نیانداختند .

در ادامه این گلایه هنرجو رییس فدراسیون گفت: آرزومند جوان باسواد،لایق ،شایسته و کاردانی است و به وی اعتماد راسخ دارم و تنها فردی است که امورات زندگی‌اش از طریق اسکیت می‌گذرد بناست از وی در فدراسیون استفاده کنم و به‌محض رسیدن به تهران برای این جوان زحمت‌کش اسکیت حکم مسوولیت خواهم زد و از تجربیات و دانش وی درجهت توسعه اسکیت استفاده خواهم کرد.

رییس فدراسیون اسکیت در این مجمع بابیان اینکه ۱۲ رشته در اسکیت وجود دارد که تاکنون هشت رشته آن در کشور فعال‌شده است گفت: رشته‌های اسکیت فعال‌شده شامل “سرعت، اینلاین هاکی، اسکیت هاکی روی یخ، فری استایل، نمایشی، آلپاین، رولبال و رولر فری استایل” است.

هنرجو افزود:آمایش سرزمینی برای پرورش هرکدام از رشته‌های اسکیت حائز اهمیت است که هیات‌ها آن را مدنظر قرار دهند.

وی گفت: فدراسیون اسکیت برای توسعه این رشته به استان‌های کشور در حوزه‌های تربیت مربی، ورزشکاران، داوران و حوزه‌های دیگر کمک خواهد کرد، ولی ابتدا باید زیرساخت‌های این رشته فراهم شود.

هنرجو در باره ظرفیت‌های اسکیت خراسان رضوی گفت: این استان ورزشکاران خوبی در رشته سرعت اسکیت دارد و انتظار می‌رود با توجه به ظرفیت‌های موجود، تلاش‌ها را در زمینه پرورش ورزشکاران در سطح المپیک افزایش دهد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد ریاست هیات اسکیت استان با تلاش بی‌وقفه در راستای ارتقا، استعدادیابی و توسعه اسکیت در شهرستان‌ها با کمک‌مربیان و باتجربه‌های اسکیت خراسان رضوی اقدام و بازیکنان شایسته را به تیم‌های ملی معرفی کند.

هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به جایگاه اسکیت در جذب جوانان،نوجوانان از این ورزش به‌عنوان ورزشی مفرح ،شاداب و جوان‌پسند یادکرد و گفت: امیدواریم اسکیت بتواند با جذب علاقه‌مندان جوان در راستای توسعه ورزش و کسب مدال‌های رنگارنگ موفق عمل کند .

وی در پاسخ به گلایه بازیکن جوان اسکیت گفت: تلاش کردیم انتخابات مجمع  بدون هیچ‌گونه شبهه و با شفافیت و عدالت محور برگزار شود اگر شبهه و گلایه‌ای درباره نحوه برگزاری انتخابات وجود دارد کتبی اعلام تا رسیدگی کنیم.

  • نویسنده : مجید خروشی