عجیب‌تر از استقلال: این تیم همچنان بدون سرمربی!
عجیب‌تر از استقلال: این تیم همچنان بدون سرمربی!
۷۲ ساعت بعد از وعده مدیرعامل ذوب‌آهن، هنوز خبری از اعلام سرمربی این تیم نیست.

به گزارش حاشیه ورزش

هفته گذشته اخبار و شایعات حاکی از آن بود که هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن با رای اکثریت گزینه سرمربیگری را انتخاب و به کارخانه اعلام کرده است.

همچنین ساعتی بعد از این خبر، گزینه موردنظر برنامه خود را به مسئولان کارخانه ارائه کرد تا همه در انتظار معرفی رسمی سرمربی فصل آینده این تیم سبزپوش باشند.

اما ناگهان علیرضا احسانی مدیرعامل سبزها، قاسم حدادی‌فر را به عنوان سرمربی احتمالی این تیم معرفی و اعلام کرد که تا یکی دو روز بعد او معارفه خواهد شد.

اما حالا پس از گذشت سه روز از این صحبتها هنوز حدادی‌فر معرفی نشده تا شایعاتی پیرامون این نظر مدیرعامل ذوب‌آهن ایجاد و او در محافل هواداری زیر سوال برود.

همچنین به نظر می‌رسد از سوی کارخانه ذوب‌آهن احتمال تغییر در راس باشگاه بررسی می‌شود و نام‌هایی نیز در این زمینه مطرح شوند که البته هیچکس در باشگاه واکنشی به آن نداشته است.

این در حالی است که کوهی، رییس جدید کارخانه ذوب‌آهن، از مواضع و مصاحبه‌های مکرر مدیرعامل کنونی باشگاه ذوب‌آهن چندان راضی نیست و ترجیح می‌دهد کار خود را در سکوت پیش ببرد.

او در روزهای گذشته با چند نفر از اهالی فوتبال مشورت‌هایی داشته و قصد دارد شخصا سرمربی تیم را مشخص کند.

مهدی تارتار که در دو فصل گذشته هدایت ذوب‌آهن را برعهده داشته، به همراه قاسم حدادی‌فر دستیار او در فصل گذشته، دو گزینه اصلی باشگاه ذوب‌آهن برای فصل آینده به شمار می‌روند.