عدم بازگشت پاسخ استعلام بازنشستگی مرادی به وزارت ورزش
عدم بازگشت پاسخ استعلام بازنشستگی مرادی به وزارت ورزش
علی مرادی در حالی در فدراسیون وزنه برداری حضور پیدا کرده که هنوز نامه استعلام وی برای بازگشت از سوی صندوق بازنشستگی کل کشور به وزارت ورزش و جوانان داده نشده است.

به گزارش حاشیه ورزش ، علی مرادی در حالی فعالیت دوباره خود را در فدراسیون وزنه برداری آغاز کرده است که هنوز هیچ نامه رسمی از سوی صندوق بازنشستگی کل کشور برای بازگشت دوباره وی به فدراسیون به وزارت ورزش و جوانان ارسال نشده است.

پیگیرهای خبرنگار ایسنا از وزارت ورزش و جوانان حکایت از آن دارد که، پس از اعلام بازنشستگی علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری، او طی نامه ای به وزارت ورزش و جوانان نسبت به این موضوع اعتراض کرده و درخواست بررسی مجدد موضوع را مطرح کرده است.

وزارت ورزش و جوانان نیز برای بررسی موضوع بازنشستگی علی مرادی، نامه ای را به سازمان بازنشستگی کل کشور ارسال کرده تا تعیین تکلیف شود اما هنوز هیچ پاسخی از این سازمان به وزارت ورزش و جوانان برای بازگشت دوباره او به فدراسیون وزنه برداری داده نشده و همچنان این مساله در حال بررسی است.

وزارت ورزش نیز تایید کرده است که همچنان منتظر دریافت استعلام از سوی سازمان بازنشستگی کل کشور است. این درحالی است که علی مرادی امروز به فدراسیون وزنه برداری بازگشته است.