عده‌ای روی جنازه نفت آبادان ایستاده‌اند و نقش دلسوزها را بازی می‌کنند!
عده‌ای روی جنازه نفت آبادان ایستاده‌اند و نقش دلسوزها را بازی می‌کنند!
کاپیتان سابق نفت آبادان می گوید عده ای روی جنازه نفت ایستاده اند و خود را نجات دهنده نفت آبادان می دادند، در حالی که فقط نقش افراد دلسوز را بازی می کنند.

به گزارش حاشیه ورزش

علی بختیاری زاده در  با اشاره به شرایط بسیار بد نفت آبادان در جدول رده بندی، اظهارکرد: شرایط اکنون برای عده گل و بلبل شده است زیرا فکر می کنند روی جنازه نفت ایستاده اند و خود را نجات دهنده نفت آبادان می دادند، در حالی که نقش افراد دلسوز را بازی می‌کنند.

هیچ کسی به هشدارها توجه نکرد

وی عنوان کرد: من از ابتدای فصل هشدار داده بودم که انتخاب های درستی برای سرمربیگری تیم گرفته نمی شود و کاملا مشخص بود که قرار است چه اتفاقی رقم بخورد. آن هایی که اهل فن هستند می دانند که تصمیم های ابتدای فصل منجر به سقوط نفت خواهند شد اما هیچ کسی به هشدارها توجه نکرد و متاسفانه آن هایی که دلسوزانه نقد می کنند، قدرتی نداشتند که جلوی چنین تصمیم هایی را بگیرند.

چرا رضاییان استعفا داد و برگشت؟

کاپیتان سابق نفت آبادان گفت: در مقطعی گفته شد که آقای رضاییان سرپرست باشگاه استعفا داده است اما در همان حین سرمربی جدیدی برای نفت انتخاب می شود. مربی که به در سال های اخیر نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و به نظرم مسئولان باشگاه با تغییر و تحولات برای احیای خود نقش آدم های دلسوز را بازی می کنند. می خوام بدانم چرا رضاییان استعفا داد و برگشت و آیا استعفای او ربطی به انتخاب ویسی داشت؟ من فکر می کنم استعفای رضاییان بازی دادن هواداران بود.

تغییرات در نفت به سود آدم‌هایی بود که نقش دلسوز را بازی می‌کنند

وی در واکنش به این سوال که باتوجه به شرایط نفت به نظر می آید هر مربی که در این مقطع کار را به دست می گرفت نمی تواند کار چندانی انجام دهد؟ عنوان کرد: به نظر تغییراتی که در راس کادرفنی نفت در این فصل انجام شد به سود تیم نبودند و به نفع آدم هایی بود که نقش افراد دلسوز را بازی می کنند. من امیدوارم نفت در لیگ بماند و بهترین موقعیت برای امیدواری بیشتر بازی با ملوان بود که بازهم نفت نتوانست برنده باشد.

با بازیکنانی قرارداد بستند که ۱۰ دقیقه هم بازی نکرده اند

بختیاری زاده گفت: هواداران می دانند که چند بازیکن با نفت قرارداد بستند اما ۱۰ دقیقه هم بازی نکردند. بازیکن خارجی گرفته اما در بازی با ملوان دیدیم که دقیقه ۹۰ وارد بازی می شود. آیا در آبادان جوان فوتبالیستی نیست که بخواهد بازی کند و باید کلمبیا بازیکن می آورند که دقیقه ۹۰ به او بازی دهند؟ چه کسی باید جوابگوی چنین کارهایی باشد؟

در فوتبال ایران مدیران بیشتر از بازیکنان جا به جا می شوند

وی بیان کرد: اتفاقاتی که در فوتبال ما می افتد در هیچ جای دنیا نمی افتد. در فوتبال ایران مدیران بیشتر از بازیکنان جا به جا می شوند و همین جا به جایی همراه با تصمیم های اشتباه باعث این سرنوش برای نفت سد. در واقع آدم اشتباهی در جای اشتباه قرار گرفتند. در آن مقطعی که آقای کی شمس مدیرعامل باشگاه نفت بود من فکر می کننده عده ای زرنگ تصمیم هایی را می گرفتند و گردن این مدیر می انداختند و باتوجه به اتفاقات فعلی من به این نتیجه رسیده ام. من فکر می کنم رضاییان از همان ابتدا تصمیم گیرنده بود.

نمی دانم چه بلایی سر نفت آورده اند

کاپیتان سابق نفت آبادان گفت: من شهرهای زیادی فوتبال بازی کردم اما هفت سال در نفت توپ زدم و هر وقت در آبادان بازی داشتیم بهترین تیم ها هم که به این شهر می آمدند بازنده بودند یا با تساوی بر می گشتند و تیمی نبود که سه گل به نفت بزند و برود. اما نمی دانم با این فوتبال و شرایط آبادان چه کردند. بلایی سر تیم آورند که تیمی مثل تراکتور در آبادان با سه گل برنده می شود. ما حداقل آن زمان به تیمی باج نمی دادیم ولی اکنون به این صورت نیست. نفت در ادامه چهار بازی خانگی دارد و امیدوارم تلاش بیشتری شود ونفت در لیگ بماند.