عراق به دنبال 4 بازیکن دوملیتی برای بازی با ایران
عراق به دنبال 4 بازیکن دوملیتی برای بازی با ایران
دیک ادووکات سرمربی هلندی تیم ملی عراق، قصد دارد 4 بازیکن دورگه را تا قبل از بازی با کره جنوبی و ایران، به تیم ملی دعوت کند.

به گزارش حاشیه ورزش، چند روزی است که رسانه های عراقی از برقراری ارتباط میان فدراسیون فوتبال عراق با 8 بازیکن این کشور که دوملیتی بوده و در کشورهای اروپایی ساکن هستند، خبر داده اند و دیک ادووکات نظر ویژه ای روی این بازیکنان دارد تا آنها را به تیم ملی عراق دعوت کند.

در هیمن خصوص، وب سایت شفق نیوز نوشت که ادووکات تمایل دارد 4 نفر از این افراد را تا قبل از دیدارهای این تیم با کره جنوبی و ایران به اردوی عراق دعوت کند. این بازیکنان ریبین سولاگا مدافع عراقی – سوئدی، فرانس پطروس مدافع راست عراقی – دانمارکی، جیلوان حمد وینگر عراقی – سوئدی و جاستین میرام مهاجم عراقی – آمریکایی هستند.

شفق نیوز نوشته است که این 4 بازیکن امکان حضور در ترکیب تیم ملی عراق برای دو دیدار مقابل کره جنوبی و ایران را دارند و پس از آن، مذاکرات برای حضور 4 بازیکن دیگر نیز آغاز می شود تا سرمربی هلندی بتواند از تمامی ظرفیت های عراق برای صعود به جام جهانی استفاده کند.

چندی پیش همان طارق هافبک تیم ملی عراق اعلام کرده بود که بازیکنان این تیم مشکلی با حضور بازیکنان دوملیتی و دورگه ندارند و هدف همه آنها، صعود به جام جهانی است. ایران و عراق در تاریخ 16 شهریور و از مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی به مصاف هم می روند. هنوز مکان این دیدار نامشخص است.

  • منبع خبر : ورزش سه