عزت‌اللهی: حداقل پنج موقعیت بسیار خوب داشتیم
عزت‌اللهی: حداقل پنج موقعیت بسیار خوب داشتیم
عزت‌اللهی می‌گوید ایران با این تیم حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

به گزارش “حاشیه ورزش “، سعید‌ عزت‌اللهی هافبک فیکس تیم ملی در بازی با روسیه در خصوص این بازی گفت: بازی خوبی بود خداراشکر، ما زیاد تایم نداشتیم. باتوجه به اینکه آقای قلعه‌نویی تشریف آوردند، ما کمی تایم نیاز داشتیم، خیلی از بازیکنان جوان آمدند در اردو. ما خیلی موقعیت داشتیم و تیممان خیلی تهاجمی بود و فکر می‌کنم این خیلی نکته مثبتی بود. باتوجه به سفرهایی که داشتیم و از خارج آمدیم اما این نکته مهمی است که اینقدر موقعیت ساختیم. قطعا با تمرینات بیشتر و کمک کادرفنی روز به روز تیم ملی نتایج بهتری خواهد گرفت.

هافبک تیم ملی درباره حضور تماشاگران اظهار داشت: ما همیشه خوشحال خواهیم شد که تماشاگران باشند. دستشان را می‌بوسم که در این سرما و روز عید آمدند. وقتی آنها باشند ما انرژی بیشتری داریم، مخصوصا امروز که بانوان هم آمده بودند. از مسئولینی که این بستر را فراهم کردند متشکرم و امیدوارم ادامه داشته باشد و این همیاری و پشتیبانی تا جام ملتها ادامه یابد.

وی درخصوص پنالتی توضیح داد: داور کمی سخت‌گیری کرد چون من پایم را گذاشتم و بازیکن آنها آمد پای خود را زد. به هر حال بازی دوستانه بود و وی ای آر هم کار نکرد. این داستانها هست اما آنچه مسلم است ریتم بازی ما عوض نشد و سراپا حمله بودیم و موقعیت زیادی داشتیم و این نوید تیمی تهاجمی را می‌دهد اما باتوجه به اینکه ما تایم کمی کنار هم بودیم و کادرفنی جدید بود، کمی به زمان نیاز داریم اما این تیم حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

 

عزت‌اللهی راجع به وضعیتش در تیم باشگاهی توضیح داد: من یک سال دیگر قرارداد دارم. تیممان صدرنشین است و شانس اول صعود به دسته بالاتر هستیم. فعلا همه تمرکزم روی این است و باید ببینیم تابستان چه اتفاقی رخ می‌دهد. پیشنهاد تمدید قرارداد را هم داده‌اند اما باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

هافبک وایله در پاسخ به سوالی پیرامون پیشنهاداتش عنوان کرد: صحبتهایی هست اما چون هنوز وارد نقل و انتقالات نشدیم، نمی‌ش.د چیزی گفت.

او درباره شانس ایران برای قهرمانی آسیا گفت: قطعا کار کار سختی است اما این نمایشی که امروز داشتیم و باتوجه به تایم کمی که آقای قلعه‌نویی داشتند، فکر کنم همدلی چیز مهمی بود. بچه‌ها دوست داشتند باتمام وجود بازی کردند. مطمئنم اگر تایم یکم بیشتر اجازه بدهد، حتی از نمایش امروز هم که بیش از 5 موقعیت داشتیم، بهتر خواهیم بود.

 

  • نویسنده : سید بهنام حسینی زهرائی