عزیززاده: نکونام می‌تواند استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برساند
عزیززاده: نکونام می‌تواند استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برساند
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: جواد نکونام سال‌ها در سطح اول اروپا بازی کرده و می‌تواند استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برساند.

به گزارش حاشیه ورزش حمید عزیززاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی درباره شروع تیم فوتبال استقلال در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر با برتری 3 بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان، گفت: در هفته‌های اول نمی‌توان خیلی نظر داد ولی وقتی استقلال سه گل در آبادان می‌زند یعنی بازی خوبی به نمایش گذاشته است. اگر این تیم را اذیت نکنند، می‌تواند این روند را ادامه دهد. امیدوارم این روند در بازی با ملوان انزلی هم ادامه داشته باشد و آبی‌پوشان بتوانند امتیازهای ابتدای فصل را جمع آوری کنند.

وی افزود: اگر چه فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی استقلال با هدایت جواد نکونام امیدوار به کسب نتایج خوب است. فوتبال اسپانیا بالاترین سطح را در دنیا دارد. نکونام سال‌ها در سطح اول این کشور بازی کرده و مطمئناً می‌تواند استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برساند. در استقلال مشکلات آنقدر زیاد است که لازم نیست به آنها اشاره کنم. وضعیت کمی آرام شده  و البته تلاش کادرفنی و بازیکنان باعث شده که تیم سر پا بماند. اعضای تیم با این شرایط کار بزرگی کرده‌اند.

منبع :تسنیم 

  • منبع خبر : تسنیم