عزیزی: وزارت ورزش و کمیته نگاهی ویژه‌ داشته باشند
عزیزی: وزارت ورزش و کمیته نگاهی ویژه‌ داشته باشند
رئیس فدراسیون تنیس گفت: مسئولان نگاه‌شان به تنیس را تغییر و اجازه دهند ملی‌پوشان ما به بازی‌های آسیایی اعزام شوند و من هم حاضرم هزینه‌های بازیکنانم را بدهم.

به گزارش حاشیه ورزش

داود عزیزی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد اعزام ملی‌پوشان تنیس به بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: فدراسیون تنیس تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد که تیم به بازی‌های آسیایی اعزام شوند. از ستاد بازی‌های آسیایی و کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان هم انتظار داریم که نگاه ویژه‌ای به تنیس داشته باشند.

وی افزود: تنیس حرکت رو به جلویی داشته و حق بازیکنان تنیس است که در این بازی‌ها شرکت کنند. مدال آوری یک موضوع است و بحث حمایتی موضوعی دیگر. باید به این جوان‌ها فرصت داده شود که محک بخورند تا شاید اتفاق خوبی رقم بخورد.

رئیس فدراسیون تنیس عنوان کرد: نمونه این موضوع تیم ملی هاکی روی یخ است که کسی فکر نمی‌کرد عنوان نایب قهرمانی را کسب کند. این فرصت را هم به بازیکنان ما بدهند چون اعزام دو دختر و دو پسر از تنیس هزینه زیادی برای کمیته ملی المپیک ندارد.

عزیزی گفت: برخی رشته‌ها با 25 تا 30 نفر، هزینه‌های وحشتناکی دارند اما اعزام چهار یا پنج نفر به بازی‌های آسیایی، هزینه‌های آنچنانی نخواهد داشت. اگر هم لازم شد هزینه‌های اعزام را می‌دهیم تا به بازی‌های آسیایی اعزام و دیده شوند. در سطح 3 دیویس کاپ و آسیا بازی می‌کنیم. هر 8 تیمی که در این مسابقات حضور دارند و در بازی‌های آسیایی هم هستند؛ چرا ما نباید جزو هشت تیم حاضر در این بازی‌ها باشیم؟

وی به تغییر نگاه مسئولان به رشته تنیس تأکید و تصریح کرد: به خاطر اینکه مشکل مالی داریم نباید اعزام شویم؟ مسئولان نگاه‌شان به تنیس را تغییر و اجازه دهند ملی‌پوشان ما اعزام شوند. حاضرم هزینه‌های بازیکنانم را بدهم تا آنها به بازی‌های آسیایی اعزام شوند. فکر نمی‌کنم انتظار بالایی از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باشد. امیدوارم نگاه و رویکرد مثبتی به تنیس داشته باشند.