عصبانیت آنچلوتی بعد از شکست برابر ویارئال
عصبانیت آنچلوتی بعد از شکست برابر ویارئال
سرمربی رئال مادرید از شکست برابر ویارئال در هفته شانزدهم لالیگا خشمگین است و به انتقاد از عملکرد شاگردانش و داوری پرداخت.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مارکا، رئال مادرید دومین شکست فصل خود را متحمل شد. رئال که در خانه ویارئال به میدان رفت با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کرد تا نتواند به صورت موقت به صدر جدول رده بندی برگردد.

کارلو آنچلوتی این‌گونه به شکست تیمش در این بازی واکنش نشان داد: بازی سختی بود. خودمان شرایط را بر خود سخت کردیم به طوری که به خوبی دفاع نکردیم و از همان ابتدای بازی اشتباهات بدی انجام دادیم. ابتدای سال را مثل سال قبل خوب آغاز نکردیم. باید بهتر از این ظاهر می‌شدیم. وقتی حریف فشار می‌آورد باید به توپ های بلند روی آورد اما ما این‌کار را نکردیم. اشتباهات زیادی داشتیم و عملکرد خوبی از خود نشان ندادیم.

او درباره استفاده از میلیتائو به عنوان مدافع راست گفت: من از میلیتائو در این پست استفاده کردم چرا که او در جام جهانی با برزیل عملکرد خوبی در این پست داشت. واسکز خسته بود و به همین خاطر او را در این بازی در ترکیب اصلی به میدان نفرستادم. به نظرم کل خط دفاعی خوب ظاهر نشد و باید با تمرکز بیشتری بالاتری بازی می‌کردیم. با تغییراتی که در ترکیب تیم دادم نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم که گل تساوی را به ثمر رسانیم اما نشد. باید با قدرت راه خود را ادامه داد.

آنچلوتی در واکنش به دو پنالتی که داور برای دو تیم در این بازی گرفت، گفت: احتمال برخورد توپ به دست در محوطه جریمه زیاد است و معمولا داوران این صحنه ها را پنالتی می گیرند اما اگر من داور بودم هیچ‌کدام از این دو پنالتی را نمی‌گرفتم.

با این تساوی رئال مادرید با ۳۸ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی باقی ماند این درحالی است که ویارئال با ۲۷ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.