عطایی: برای تیم ملی جوانان 150 بازیکن را به اردو دعوت کردیم
عطایی: برای تیم ملی جوانان 150 بازیکن را به اردو دعوت کردیم
سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: به دلیل اینکه قرعه مسابقات جوانان جهان مشخص نشده برای بازی های تدارکاتی باید با دقت عمل کنیم.

بهروز عطایی در گفتگو با حاشیه ورزش، در خصوص دعوت ۲۴ بازیکن به اردوی تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات جهانی زیر ۲۱ سال گفت: در مرحله اول و اردوی ارزیابی بیش از ۱۵۰ بازیکن را به تیم ملی دعوت کردیم و معتقدم که همکارانم کار بسیار سختی را انجام دادند. پس از غربالگردی جمعیت به ۳۴ بازیکن رسید و اردوی دوم خود را آغاز کردیم.

او ادامه داد: در اردوی دوم سعی کردیم بیشتر بحث ارزیابی برای بازیکنان را مطرح کنیم. پس از برگزاری این اردو که ۱۰ روز به طول انجامید ۲۴ بازیکن انتخاب شدند و باز هم این تعداد در روز های آینده کاهش خواهد داشت.

عطایی ادامه داد: سعی می کنیم غربالگری را سریع تر شروع کنیم چرا که زمان کمی تا مسابقات داریم و باید نکات فنی و مباحث تاکتیکی را با بازیکنان مطرح کنیم تا سریع تر به ترکیب اصلی تیم ملی برسیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران در پاسخ به اینکه جو تمرین بازیکنان چگونه است؟ پاسخ داد: همگی بچه های ایران بوده و در کنار هم در باشگاه های مختلف بازی کرده اند. سعی می کنیم فضا به گونه ای باشد که بازیکنان از تمرینات لذت ببرند چرا که قرار است این جوانان آینده والیبال ایران را شکل دهند و امیدوارم فضا به گونه ای باشد که بازیکنان بتوانند حداکثر توانایی های خود را به نمایش بگذارند.

او در باره برگزاری بازی های تدارکاتی گفت: قطعا بازی هایی خواهیم داشت. دعوت نامه ای از بلغارستان داریم که در آن ایران و برزیل به رقابت تدارکاتی دعوت شده اند. همچنین قرار است یک تیم دیگر به این مسابقه دعوت شود که هنوز نام آن مشخص نیست. فعلا فدراسیون والیبال جواب این دعوتنامه را نداده چرا که معتقدم تا زمانی که مشخص نباشد قرعه مسابقات چگونه است ما باید محتاط عمل کنیم. باید بدانیم با چه تیم هایی هم گروه هستیم و ترجیح من این است که با تیم های همگروه در مسابقات بازی نکنیم. به دلیل اینکه قرعه مسابقات مشخص نشده برای بازی های تدارکاتی باید با دقت عمل کنیم.

به گزارش حاشیه ورزش،، تیم ملی والیبال جوانان ایران، از پایان شهریورماه امسال مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان را پیش رو دارد. این رقابت‌ها از تاریخ ۳۱ شهریور تا ۱۱ مهرماه به میزبانی مشترک بلغارستان و ایتالیا برگزار می‌شود و ایتالیا میزبان مرحله نهایی مسابقات خواهد بود.