علت حضور نداشتن 2 شمشیرباز در اردوی تیم ملی اپه
علت حضور نداشتن 2 شمشیرباز در اردوی تیم ملی اپه
سرمربی تیم ملی اپه گفت: محمد رضایی و محمد رضایی طادی به اردوی تیم ملی دعوت شدند اما به دردلیل مشکلاتی که داشتند این مرحله از اردو حضور ندارند.

به گزارش حاشیه ورزش ،  پس از اینکه شمشیربازی اسلحه اپه در مسابقات زون آسیا موفق به کسب سهمیه المپیک نشد، علی یعقوبیان، سرمربی پیشین تیم ملی از سمت خود کناره گیری کرد که البته دلایل این کناره گیری بی حاشیه هم نبود و باعث ایجاد حواشی در شمشیربازی شد.

در نهایت پس از المپیک تکلیف این اسلحه مشخص شد و هدایت آن بر عهده مهدی فرجی گذاشته شد و او نیز اولین اردوی تمرینی تیم ملی را برگزار کرد.

فدراسیون شمشیربازی روز گذشته (سه‌شنبه) اسامی هشت ورزشکاری که در اردوی تیم ملی حضور  دارند را اعلام کرد اما  نام محمد رضایی و محمد رضایی طادی که پیش از این همیشه جزو نفرات اصلی دعوتی به اردوی تیم ملی اپه بودند، وجود نداشت.

فرجی سرمربی اپه در گفت‌وگو با  حاشیه ورزش در مورد علت نبود  این دو  شمشیرباز در میان نفرات حاضر در اردو بیان کرد: هر دو نفر آنها به اردو دعوت شدند و محمد رضایی اعلام کرد به دلیل مشکل کاری و رضایی طادی به دلیل مساله درسی نمی توانند به این اردو بیایند و هیچ مشکلی وجود ندارد. آنها جزو شمشیربازان خوب هستند، چرا نباید دعوتشان کنیم؟ در اردوی بعدی که تهران یا اراک خواهد بود، حتما حضور خواهند داشت.

او در مورد علت دعوت نشدن نفراتی مثل کیهانی و اسماعیلی که پیش از این نسبت به عملکرد یعقوبیان معترض بودند و از تیم ملی هم کناره گیری کردند: زمانی که علی یعقوبیان سرمربی بود آنها از تیم ملی انصراف دادند  و  باید این مساله را با فدراسیون حل کنند و اگر فدراسیون تایید کرد، من بررسی می کنم. در واقع اگر خودشان تمایل به حضور در اردو ها داشته باشند ما استقبال می کنیم اما باید ابتدا با فدراسیون صحبت کنند.

فرجی در مورد برنامه ریزی برای حضور در مسابقه برون مرزی نیز گفت: ما در حال آماده سازی هستیم و حتما در پاییز اعزامی خواهیم داشت. با هماهنگی که با آقای باقرزاده داشتیم قول حمایت داد که در فصل پاییز یا اردوی مشترک داشته باشیم یا در مسابقه خارجی شرکت کنیم.