علت ناتمام ماندن دیدار هندبال پیکان سبزوار و سپاهان نوین
علت ناتمام ماندن دیدار هندبال پیکان سبزوار و سپاهان نوین
سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین می‌گوید تیم پیکان سبزوار در ثانیه‌های آخر بازیکنانش را از زمین بیرون کشید و این دیدار ناتمام ماند.

به گزارش حاشیه ورزش

در آغاز نیم‌فصل فصل لیگ برتر هندبال مردان تیم‌های پیکان سبزوار و سپاهان نوین در سبزوار مقابل یکدیگر به میدان رفتند. سپاهان نوین در ثانیه‌های آخر این بازی با نتیجه ۲۰ بر ۱۹ جلو بود که تیم پیکان سبزوار یک گل به ثمر رساند اما داوران آن گل را مردود اعلام‌ کردند.

بعد از اعلام مردودی این گل تیم سبزوار نیز دیگر بازی را ادامه نداد و این دیدار ناتمام ماند. حال باید کمیته انضباطی در خصوص نتیجه این دیدار تصمیم بگیرد.

شهداد مرتجی، سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین در این خصوص به ایسنا گفت: ما در ثانیه‌های آخر با نتیجه ۲۰ بر ۱۹ جلو بودیم. پیکان سبزوار در ثانیه ها آخر یک گل به ثمر رساند که داوران آن را قبول نکردند و مردود اعلام‌ شد. تیم سبزوار این نتیجه را قبول نکرد و اعتراض کرد. آنها زمین بازی را ترک کردند و دیگر بازی را ادامه ندادند.

وی افزود: نتیجه بازی بعد از جلسه کمیته انضباطی اعلام شود اما با توجه با این شرایط فکر می‌کنم برد برای ما خواهد بود. به آنها فرصت داده شد تا به زمین برگردند اما در زمین حاضر نشدند. مطمئنا کمیته انضباطی برد ما را اعلام خواهد کرد.