علوم پزشکی بانوان قهرمان تنیس روی میزو دارت ادارات
علوم پزشکی بانوان قهرمان تنیس روی میزو دارت ادارات
تیم تنیس روی میز و دارت دانشگاه علوم پزشکی بانوان قهرمان کارکنان ادارات خراسان رضوی شد.

به گزارش تیتر حادثه 

خروشی- به گزارش مسئول کمیته ورزش ادارات، سازمانها و نهادهای هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی رقابت‌های تنیس روی میز کارکنان ادارات خراسان رضوی(بانوان) با حضور 8 تیم در دو ماده تیمی و انفرادی پیگیری و تیم ها و نفرات برتر خود را شناخت.
بر اساس این گزارش در پایان این رقابت ها تیم تنیس روی میز بانوان دانشگاه علوم پزشکی به مقام اول دست یافت و تیم های آموزش و پرورش فرزانگان شهردرای مشهد رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.و در بخش انفرادی فاطمه امین مقدم(آموزش و پرورش فرزانگان )به مقام اول دست یافت .طیبه موسوی(علوم پزشکی) دوم شد. وراضیه دوشنگی(شهرداری مشهد) وزهره مرادی(آموزش و پرورش فرزانگان) به صورت مشترک سوم شدند.
همچنین در ادامه رقابت های ورزشی ادارت استان در رشته دارت نیز تیم علوم پزشکی بانوان موفق به کسب مقام قهرمانی شد.تیم های شهردرای مشهد و دانشگاه فردوسی به ترتیب رتبه های دوم و سوم را نیز کسب کردند.در بخش انفرادی سیده منصور هاشمیان(دانشگاه فردوسی )اول شد.ملیحه بیرونی کاشانی (شهردرای مشهد) دوم و معصوم نایابی(شهردرای مشهد) و مریم صدوقی(علوم پزشکی) به صورت مشترک سوم شدند.
در بخش دارت اقایان که درمجموعه فرهعنگی و ورزشی وحدت برگزار شد .تیم آتشس نشانی مقام اول را کسب کرد . تیم علوم پزشکی الف دوم شد.شهردای مشهد و دادگستری به صورت مشترک شوم شدند.
در انفرادی نیز جلال حاجی ابادی(علوم پزشکی) اول شد.علیرضا عشتری (علوم پزشکی )دوم شد.سید جعفر سیدی زاده(آتش نشانی) و مسعود قورزایی(علوم پزشکی ) به صورت مشترک سوم شدند.

  • نویسنده : مجید خروشی