علوی: هدف فولاد کسب سهمیه آسیایی است/ هواداران مثل فصل قبل صبور باشند
علوی: هدف فولاد کسب سهمیه آسیایی است/ هواداران مثل فصل قبل صبور باشند
مدیر تیم فوتبال فولاد گفت: ما به ادامه رقابت‌ها امیدواریم و غیر از این نیست و هواداران مثل پارسال حوصله به خرج دهند و صبور باشند تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سید محمد علوی، مدیر تیم فوتبال فولاد در گفت‌وگو با حاشیه ورزش درباره دیدار این تیم با سپاهان در جام حذفی اظهار کرد: ما دو بازی در لیگ و جام حذفی مقابل سپاهان داریم. این تیم بسیار باکیفیت است و همه به این مساله اذعان دارند اما تیم ما هم تیم خوبی است و خداراشکر حدود دو سال است که در اهواز شکست نخورده‌ایم.

او ادامه داد: تمام سعی خودمان را می‌کنیم تا ان‌شاءالله به هدف‌مان در جام حذفی برسیم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم. وقتی تیم ما تا این مرحله از رقابت‌ها رسیده یعنی هدف گذاری شده است و اگر هدفی نداشتیم همان ابتدا انصراف می‌دادیم. هدف فولاد صعود به مراحل بعد و در نهایت کسب سهمیه آسیاست.

مدیر تیم فوتبال فولاد با بیان این‌که این روزها در تهران در حال تمرین هستیم گفت: بازیکنان تیم بعد از استراحتی که داشتند، تمرینات خود را شروع کردند و چند روز پیش مقابل آلومینیوم یک بازی دوستانه برگزار کردیم و با یک گل این تیم را شکست دادیم. یک دیدار دوستانه دیگر مقابل نساجی خواهیم داشت و بعد از پایان اردو منتظر شروع بازی‌هایمان می‌مانیم و در اولین بازی‌مان باید مقابل نفت مسجدسلیمان بازی کنیم.

او اضافه کرد: ما به ادامه رقابت‌ها امیدواریم و غیر از این نیست و هواداران مثل پارسال حوصله به خرج دهند و صبور باشند. سال گذشته توانستیم آرام آرام بالا بیاییم و در لیگ نتایج خوبی را برای فولاد رقم زدیم و ان‌شاءالله امسال هم داریم سعی خودمان را می‌کنیم تا نتیجه خوبی را کسب کنیم. هواداران ما را حمایت کنند تا این اتفاق رخ دهد و بتوانیم نتیجه خوبی را در پایان لیگ به دست آوریم.