علیرضا دبیر خودش را یادش نیست!
علیرضا دبیر خودش را یادش نیست!
رئیس سابق فدراسیون کشتی گفت: کشتی یک سر و گردن بالاتراز بقیه رشته‌ها است و نمی‌توانند آن را با دیگر ورزش‌ها مقایسه کنند.

به گزارش حاشیه ورزش ، محمدرضا طالقانی پیشکسوت کشتی کشورمان در خصوص افتخارات و قهرمانی های نوجوانان کشتی آزاد و فرنگی اظهار داشت: وقتی تیم‌های پایه ما کار خود را به درستی انجام می‌دهند و تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در ۲ سال پیاپی قهرمان جهان می‌شود، یعنی استعدادیابی خوبی را در این راستا انجام شده است. نوجوانان در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارند هم سال گذشته و هم امسال در مسابقات قهرمانی آسیا و در جهان خوش درخشیدند. همچنین نوجوانان امید روزهای آینده تیم بزرگسالان ما است. کاری که باید در گذشته انجام می‌شد، همانطور که من در زمان خودم از نونهالان شروع کردم و توانستیم اکثر جام‌ها را به دست آوریم و قهرمان جهان شویم. مطمئن باشید باید این روند ادامه داشته باشد و نوجوانان از مدال طلای رده سنی خود باید به طلای جهان و المپیک بزرگ سالان برسند.

وی در ادامه در خصوص دوره ۴ ساله دوم پیش روی علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون عنوان کرد: امروز دیگر کار کردن سخت است نمی‌گویم نمی‌شود اما سخت خواهد بود و کارهایی که علیرضا دبیر انجام داده است امروز جواب داده است و نتیجه آن را می‌بینیم. قطعا دبیر این راه را ادامه خواهد داد چرا که راهی جز پیشروی وجود ندارد و قهرمانی‌هایی هم که به دست آمده است در آینده با قهرمانی جوانان و بزرگسالان ادامه دار خواهد بود.

منبع :همشهری آنلاین  

  • منبع خبر : همشهری آنلاین