علی‌قارداشی: شانس مدال داریم
علی‌قارداشی: شانس مدال داریم
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: نمایندگان کشورمان با وجود حضور قدرت‌های جهان، شانس مدال دارند.

به گزارش حاشیه ورزش  پاراتنیس روی میز ایران کار خود را در بازی‌های پاراآسیایی آغاز کرد؛ تیمی که با ۴ نماینده (شامل دو نفر در کلاس ایستاده و دو نفر در کلاس ویلچر) یکی از ۳۰ کشور حاضر در این رقابت‌ها است.

مهرداد علی قارداشی، رییس فدراسیون تنیس روی میز و سرپرست تیم ملی پاراتنیس روی میز ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با اشاره به مسابقه عرفان غلامی گفت: این نتیجه قابل پیش‌بینی بود چرا که درست مثل رشته تنیس روی میز، در پاراتنیس روی میز نیز تمام قدرت‌های دنیا در جنوب شرق آسیا هستند و سطح مسابقات آسیایی دست کمی از المپیک یا جهانی ندارد.

وی افزود: رقیب ژاپنی قهرمان آسیا و صاحب رنکینگ ۳ این رشته است. ما امیدواریم که فردا عرفان غلامی با پیروزی مقابل حریف قزاقستانی بتواند از این گروه صعود کند، چراکه از هر گروه دو نفر به مرحله بعد می‌روند و ما هنوز شانس صعود داریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا ملی‌پوشان ایران در این رقابت‌ها شانس مدال دارند، گفت: در دوره قبل پاراآسیایی جاکارتا به یک مدال برنز توسط جانفشان رسیدیم. این ورزشکار شانس تکرار این موفقیت را دارد اما سطح بازی‌ها به نسبت ۴ سال قبل خیلی بالاتر است. البته هر چهار ورزشکار ما در یک سطح هستند و نمی‌توان گفت خیلی با یکدیگر اختلاف دارند. بسته به قرعه و شرایط روز مسابقه همه آنها می‌توانند موفق شوند.

منبع:ایرنا

  • منبع خبر : ایرنا