علی‌رغم شایعات جدایی؛ بازگشت پوگبا به تمرینات یونایتد
علی‌رغم شایعات جدایی؛ بازگشت پوگبا به تمرینات یونایتد
پل پوگبا به رغم رد پیشنهاد قرارداد 60 میلیون یورویی یونایتد و شایعاتی که درباره پیوستنش به PSG وجود دارد، به تمرینات منچستریونایتد بازگشت.

به گزارش حاشیه ورزش، پل پوگبا به هم تیمی های خود در اردوی آماده سازی منچستریونایتد در اسکاتلند پیوست.

بازیکن ملی پوش فرانسوی بعد از ظهر سه شنبه در حالی که هواداران منتظر نیم نگاهی به بازیکنان این فصل یونایتد بودند  با تاکسی وارد کمپ شیاطین سرخ شد. در حالی که یونایتد پوگبا را برای امضای قرارداد جدید تحت فشار گذاشته، او همچنان هدف پاری سن ژرمن در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان است.

رافائل واران، ستاره جدید یونایتد و هم‌وطن پوگبا، نیز قرار بود روز دوشنبه وارد بریتانیا شود اما اواخر این هفته و پس از حل مشکل ویزایش به تیم جدید خود ملحق خواهد شد.

مارکوس راشفورد نیز مشغول ارزیابی وضعیت پای مصدوم خود به همراه کادر پزشکی یونایتد است تا پس از جراحی بر روی شانه مصدوم خود، بهترین گزینه را برای رفع این مصدومیت نیز انتخاب کنند.

یونایتد انتظار دارد 55 هزار نفر برای بازی دوستانه روز شنبه این تیم با اورتون در اولدترافورد حضور بیایند.

در صورتی که چلسی با روملو لوکاکو، مهاجم اینتر، بر سر قرارداد 120 میلیون یورویی به توافق برسد، منچستریونایتد نیز مبلغی در حدود 5 میلیون یورو را از این انتقال دریافت خواهد کرد.

یونایتد هنگامی که لوکاکو اولدترافورد را به مقصد اینتر ترک کرد، شرط فروشی در قرارداد مهاجم بلژیکی درج کرد که 4 درصد از مبلغ فروش این بازیکن در آینده را به شیاطین سرخ اختصاص می داد.

  • منبع خبر : ورزش سه