علی اصغر کلانتری: تلاش بازیکنان فجر ستودنی بود
علی اصغر کلانتری: تلاش بازیکنان فجر ستودنی بود
سرمربی فجرسپاسی گفت: ما باید کار کنیم و بجنگیم تا جایگاهمان را بهتر کنیم.

به گزارش حاشیه ورزش ، علی اصغر کلانتری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: تیمی نبودیم که بخواهیم دفاعی بازی کنیم. از ابتدای بازی حریف را تحت فشار گذاشتیم و با سه مهاجم سعی داشتیم دفاع استقلال را ببندیم. با تعویض‌هایمان هم سعی کردیم مشکلاتمان را جبران کنیم. در هر دو نیمه موقعیت‌هایی داشتیم که باعث تاسف بود نتوانستیم گل بزنیم. گلی که دریافت کردیم هم به هر حال شرایط بازی بود و نمی‌توانم از بازیکنانم ایراد بگیرم. بازی است و ممکن است اتفاقات و اشتباهات رخ دهند.

او ادامه داد: آن صحنه‌ای که در دروازه‌ خالی نتوانستیم گل بزنیم خیلی ناراحت کننده بود اما به هر حال بازیکنان ما جوان و کم تجربه هستند. در کل تلاش ما ستودنی بود. وضعیت داوری هم در شرایط خوبی بود. یک صحنه مشکوک به پنالتی بود که داور به درستی تصمیم گرفت و بازی را ادامه داد. ما باید کار کنیم و بجنگیم تا جایگاهمان را بهتر کنیم.

کلانتری درباره صحبت‌هایی مبنی بر حضور سیاوش یزدانی در فجرسپاسی گفت: من در این رابطه صحبت نمی‌کنم چون در این چند وقت تمرکزم روی تیم است. باشگاه باید تصمیم بگیرد و شرایط را باید در نظر گرفت. هر بازیکنی که به تیم کمک کند، قبول می‌کنیم.