غایب احتمالی سیتی برابر رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان
غایب احتمالی سیتی برابر رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان
کایل واکر مشکل بزرگ منچسترسیتی برای بازی اول لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید در هفته آینده است.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از بی ساکر، کایل واکر که در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برابر اتلتیکومادرید مصدوم شده بود، در آخر هفته با بانداژ سنگینی روی مچ پایش در ورزشگاه ومبلی ظاهر شد و نتوانست در دیدار برابر لیورپول در نیمه نهایی جام حذفی به میدان برود.

پپ گواردیولا در یک کنفرانس مطبوعاتی تایید کرد که مدافع انگلیسی بازی با برایتون اند هوو آلبیون را از دست خواهد داد و نمی‌داند که این بازیکن چه زمانی به بازی برخواهد گشت. به این ترتیب حضور او در دیدار برابر رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

این می‌تواند گواردیولا را وادار کند که مانند بازی اول مقابل اتلتیکو مادرید با ژائو کانسلو بازی کند و از الکساندر زینچنکو، ناتان آکه یا جان استونز در جناح چپ استفاده کند. به نظر می‌رسد کوین دی بروین برای جدال با لوس بلانکوس آماده باشد. این بازیکن بلژیکی نیز در دیدار برابر اتلتیکومادرید مصدوم شد اما در نیمه نهایی جام حذفی روز شنبه روی نیمکت قرار داشت اما به نظر می‌رسد مشکلی برای آماده شدن برای دیدار هفته آینده با مادرید نداشته باشد.

علاوه بر این، روبن دیاس، بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر، پس از غیبت در ۹ بازی اخیر منچسترسیتی به دلیل مصدومیت همسترینگ، می‌تواند به ترکیب تیمش برگردد.