غیبت هری کین در تمرینات مطمئنا بی‌دلیل نیست
غیبت هری کین در تمرینات مطمئنا بی‌دلیل نیست
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که حتما دلیل خوبی پشت غیبت هری کین در تمرینات تاتنهام وجود دارد و در پشت صحنه اتفاق بسیار بدی افتاده است.

به گزارش حاشیه ورزش، هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس و تاتنهام، در پایان فصل پیش به باشگاه اطلاع داد که قصد جدایی دارد، منچسترسیتی هفته هاست که در تلاش است تا این مهاجم را جذب کند اما دنیل لوی، رییس تاتنهام، هنوز در برابر این انتقال مقاومت می کند. کین در تلاش برای فشار آوردن به باشگاه، پس از پایان تعطیلات تابستانی خود در تمرینات تاتنهام حاضر نشد.

کین در دومین روز از تمرینات اسپرز نیز حاضر نشد تا گری نویل بگوید حتما موضوعی در پشت پرده، کاپیتان تاتنهام را به شدت آزرده کرده که او تصمیم به غیبت در تمرینات گرفته است.

هر چند کین به باشگاه اطلاع داده که تا آخر هفته به تمرینات اضافه خواهد شد.

گری نویل درباره درگیری های کین و لوی گفت: “اگر قرار بوده که هری روز دوشنبه در تمرینات پیش فصل تاتنهام حاضر شود، پس باید در همان زمان بر می گشت. هرگز نمی توانید از هیچ بازیکنی برای عدم حضور در تمرینات حمایت کنید، موضوع به همین سادگی است.

شما باید در تمرینات حاضر شوید و باید کار خود را انجام دهید. با این حال من با هری کار کرده ام و هیچ فوتبالیستی حرفه ای تر از او ندیده ام.

او همه کارها را به درستی انجام می دهد، بنابراین باید به شدت اذیت شده باشد. اتفاق بدی افتاده که او را مجبور به این کار کرده است.

او این کار را نمی کرد مگر اینکه در پشت صحنه چیزی به شدت غلط پیش رفته باشد. امتناع از حضور در تمرینات یک تصمیم خیلی بزرگ است. چیزی بزرگتر از اینکه کاپیتان انگلیس در تمرینات حاضر نشود، وجود ندارد.

این البته هنوز به نظر من توجیه غیبت نیست. او به هر حال باید تمرین می کرد. شما به هم تیمی های خود احترام می گذارید. باید بروید و کنار آنها باشید و در رختکن با آنها بنشینید، اما اکنون مشخص است که برخوردی اتفاق افتاده است.

آنها بازیکنان حرفه ای هستند که چشم به او دارند. او یک نماد بزرگ در آن باشگاه و در این کشور است، بنابراین احساس می کنم که هری باید خیلی سریع به گروه برگردد.

او مبارزه با دنیل لوی را انتخاب کرده است. بسیاری این کار را نمی کنند، بسیاری از چنین مبارزه ای پیروز بیرون نمی آیند، اما جالب است که ببینیم پای کدام باشگاه در میان است. به نظر می رسد سیتی باشد.

سیتی پیشنهادی می دهد، مبلغ کافی نیست. هری فکر می کند کافی است، دنیل فکر نمی کند کافی نیست.

آیا آنها می توانند با هم به توافق برسند؟ امیدوارم که بتوانند. اگر آنها نتوانند به توافق برسند پس از آن برای چند هفته اوضاع کمی آشفته خواهد بود زیرا هری می خواهد برود. در آن شکی نیست. چندین ماه است که این موضوع برای همه آشکار است.

من می توانم ببینم چرا. او می خواهد برود و جام ببرد و برای قهرمانی در لیگ تلاش کند. تاتنهام قرار است این کار را بکند؟ احتمالاً در این دو یا سه سال آینده خیر. آنها در 20 یا 30 سال گذشته بیش از یک یا دو بار این کار را نکرده اند.”

تاتنهام از اظهار نظر عمومی در مورد ماجرای هری کین که بر تمرینات آماده سازی پیش از فصل آنها تأثیر گذاشته، خودداری کرده است.

در همین حال هم تیمی های کین مشغول تمرینات آماده سازی خود در آستانه بازی افتتاحیه مقابل منچسترسیتی در روز یکشنبه آینده هستند و قرار است امروز یک بازی دوستانه با چلسی داشته باشند.

چه کین در پنجره فعلی در تاتنهام بماند و چه برود این یک جا به جایی پرماجراست که قطعاً تا آخرین روز ادامه خواهد داشت.

  • منبع خبر : ایرنا