فابرگاس: زمان انریکه هم از لئو مسی انتقاد می شد ولی بارسا سه گانه گرفت
فابرگاس: زمان انریکه هم از لئو مسی انتقاد می شد ولی بارسا سه گانه گرفت
سسک فابرگاس به حمایت از هم تیمی سابق خود پرداخت.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مارکا، تعداد کمی از مردم جهان لئو مسی را بهتر از سسک فابرگاس می شناسند که در رده های جوانان بارسلونا با او هم تیمی بوده است. این هافبک در میان انتقادات از این بازیکن آرژانتینی به دفاع از دوست نزدیک خود پرداخته است. هافبک موناکو در مورد برد یک بر صفر پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید صحبت کرد و معتقد است لوس بلانکوس رویکرد اشتباهی را در پیش گرفته است.

او به موندو دپورتیوو گفت: رئال مادرید از ابتدا عقب نشینی کرد و این هرگز نشانه خوبی نیست. آنها همچنین با وجود بازیکنانی مانند کاسمیرو، تونی کروس و لوکا مودریچ که سه قهرمانی متوالی لیگ قهرمانان را کسب کرده‌اند، نمی‌دانستند چگونه توپ را برای مدت طولانی نگه دارند. بنزما و مندی ۱۰۰ درصد آمادگی نداشتند. از نظر فیزیکی، پاری سن ژرمن پیش بود.

مسی به خاطر نمایش مقابل رئال مادرید مورد انتقاد قرار گرفت، اما فابرگاس با این ارزیابی ها مخالف است. او گفت: من چیزهایی از افرادی خوانده ام که احتمالاً بازی او را مقابل رئال مادرید ندیده اند.”من سال اول لوئیس انریکه به عنوان مربی بارسلونا را به یاد می آورم که در آن مسی بسیار مورد انتقاد قرار گرفت. بحرانی پیرامون آن وجود داشت. سپس بارسلونا سه گانه را به دست آورد. اکنون ممکن است اتفاق مشابهی رخ دهد. در مورد مسی شما همیشه باید مراقب باشید، فقط در هر صورت. چیزهای بیشتری در راه است.