فاجعه برای هالند و اودگارد: نروژ به یورو هم نمی‌رسد
فاجعه برای هالند و اودگارد: نروژ به یورو هم نمی‌رسد
تیم ملی نروژ شب گذشته در حالی که به نظر برنده بازی می‌رسید، برابر تیم ملی اسکاتلند شکست تلخی خورد

به گزارش حاشیه ورزش

تیم ملی نروژ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های انتخابی یورو 2024 به مصاف تیم ملی اسکاتلند رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد.

ارلینگ هالند پس از مدت‌ها موفق شد با پیراهن تیم ملی کشورش گلزنی کند و در دقیقه 61 از روی نقطه پنالتی توانست نروژ را از حریف پیش بیاندازد تا آنها امیدوار به صعود در جدول و حفظ امید حضور در یورو 2024 شوند.

اما شرایط به شکل عجیبی پیش رفت و تیم ملی اسکاتلند روی یک اشتباه توانست در حالی که تنها سه دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی فرصت باقی مانده بود دروازه نروژ را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

اما این پایان کار نبود و بازیکنان اسکاتلند دست از تلاش برای کسب پیروزی نکشیدند. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد که دریافت گل مساوی دیرهنگام باعث فروپاشی روانی بازیکنان نروژ شده و همین باعث شد که آنها گل دوم را در دقیقه 89 دریافت کنند.

این شکست باعث شد که نروژ با کسب تنها یک امتیاز از سه بازی در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار بگیرد و حالا کارش برای صعود به یورو 2024 که قرار است سال آینده در آلمان برگزار شود بسیار دشوار باشد.

عدم صعود نروژ به این مسابقات به معنای غیبت هالند و مارتین اودگارد در دومین تورنمنت معتبر پیاپی پس از جام جهانی 2022 قطر است که به هیچ وجه به مذاق آنها خوش نخواهد آمد.