فاضلی: اسکلت نساجی همان تیم من است
فاضلی: اسکلت نساجی همان تیم من است
برای مربی آلومینیوم اراک قائمشهر همیشه شهر ویژه ایست، جایی که او برای اولین بار سرمربی یک تیم لیگ برتری شد.

به گزارش حاشیه ورزش

پس از دیدار نساجی – آلومینیوم ، خبرنگاران دور وحید فاضلی را گرفتند تا از او درباره دوران کاری‌اش در نساجی سئوال کنند . فاضلی که دستیار رحمتی است و امروز بدون باخت زمین وطنی را ترک کرد در این باره گفت : فوتبال هم مثل زندگی رفت و آمد دارد. مهم این است ما همیشه از مردم مازندران محبت دیدیم. امیدوارم همیشه در تمام رده ها و در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند. من همیشه اینجا را دوست داشتم و خواهم داشت.
او در مورد سالی که در نساجی بود ادامه داد: این موضوع تمام شده. آن سال نساجی بیشترین تغییر را داشت. امسال مثلا تغییری نداشته دوره من ۱۵ بازیکن رفتند. شروع خوبی داشتیم ولی مشکلات زیادی داشتیم. اسکلت این تیم همانی است که ما آنجا تشکیل دادیم. ایوب کلانتری، کریم اسلامی، علی داوران که امید ها بود ما آوردیم. محمد قربانی را ما جذب کردیم که به سپاهان دادند. سعید بیگی، محمود قائدرحمتی که امروز برای ما خوب بازی کرد. همین برای من کافی است. مربیگری برای من پایین بالا دارد و شرایط برای من همین طور نمی ماند. برای همه باز شرایط بهتر پیش می آید.

مربی آلومینیوم در مورد اینکه این تیم هم کم گل می خورد و هم کم گل می زند عنوان کرد: بدشانسی گریبان گیر ما است. اینگونه نیست که موقعیت خلق نکنیم. همین امروز هم موقعیت های خوبی داشتیم و در ضربات آخر کمی مشکل داشتیم، حتی امروز از تجربه آقای میرجوان استفاده کردیم ولی در بحث گل زدن نتوانستیم به روز های خوبمان برگردیم.
فاضلی در مورد اینکه جو‌ وطنی سنگین تر است یا اراک افرود: چه بگویم؟ جو وطنی چونکه نساجی قدمت بیشتری دارد. جو‌ اراک هم برای تیم هایی که می آیند سنگین است و آنجا هم ما داریم کار می کنیم و ممنون دار استان مرکزی هم هستیم.