فاطمی: پرسپولیس برای صعود باید تفاضل گل خود را افزایش دهد
فاطمی: پرسپولیس برای صعود باید تفاضل گل خود را افزایش دهد
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است بازی برابر الدحیل یکی از حساس‌ترین بازی‌های پرسپولیس است که علاوه بر کسب ۳ امتیاز این دیدار باید تفاضل گل خود را نیز افزایش دهد تا برای صعود مشکلی نداشته باشد

فراز فاطمی در گفت‌وگو با حاشیه ورزش، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر النصر و شرایط آن برای دیدار روز سه‌شنبه مقابل الدحیل اظهار کرد: تیم پرسپولیس با بازی قابل قبولی که برابر النصر در دور برگشت داشت که به اعتقاد من یکی از بهترین بازی‌های پرسپولیس بود نشان داد که شایستگی صعود از گروه خود را دارد.

وی گفت: تیم پرسپولیس در دور رفت الدحیل را در قطر بک بر صفر شکست داد و قطعا شکست این تیم در آزادی برای پرسپولیس سخت نیست.
فاطمی یکی از نقاط ضعف پرسپولیس را در خط حمله عنوان کرد و افزود: پرسپولیس نیاز به یک مهاجم باتجربه و شش دانگ نیاز دارد تا در خط حمله مشکلی برای گلزنی نداشته باشد. هر چند معتقدم در خط حمله بازیکنان خوبی دارد و باید یک مهاجمی جذب کند که تمام کننده باشد.

وی اضافه کرد: بازی برابر الدحیل یکی از حساس‌ترین بازی‌های پرسپولیس است که علاوه بر کسب ۳ امتیاز این دیدار باید تفاضل گل خود را نیز افزایش دهد تا برای صعود مشکلی نداشته باشد. در حال حاضر پرسپولیس با شارجه هم‌امتیاز است و باید تفاضل گل خود را برای صعود افزایش دهد.

فاطمی تصریح کرد: پرسپولیس باید تلاش کند که از حواشی خود را دور کند و تمام تمرکزش را معطوف بازی با الدحیل کند تا از مرحله گروهی صعود کند، البته پرسپولیس اکنون شرایط خوبی دارد و بعد از سفری که به مکه مکرمه داشت بازیکنان این تیم از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارند و همه چیز برای صعود پرسپولیس فراهم است.

این پیشکسوت پرسپولیس در پایان افزود: امیدوارم پرسپولیس نماینده شایسته‌ای در لیگ قهرمانان باشد.

  • منبع خبر : ایسنا