فدراسیون والیبال برای کاندیدایی رای جمع نکرد
فدراسیون والیبال برای کاندیدایی رای جمع نکرد
سرپرست فدراسیون والیبال گفت: این موضوع که با بودجه فدراسیون جلسه بگذاریم و برای یک نفر رای جمع کنیم را قویا تکذیب می‌کنم و ابدا صحت ندارد.

حاشیه ورزش:ناصر میرفخرایی عضو هیات رئیسه و کمیته فنی والیبال با عنوان کردن مسائلی چون بی‌توجهی فدراسیون والیبال به پیشکسوتان و استفاده یکی از کاندیداها از امکانات فدراسیون برای تبلیغات انتخاباتی از سمت خود در هیات رئیسه، کمیته فنی و سخنگوی هیات رئیسه استعفا کرد.وحید مرادی، سرپرست فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با ایسنا به انتخابات ریاست فدراسیون و ادعای برخی به استفاده یکی از کاندیداها از امکانات فدراسیون برای تبلیغات اشاره و بیان کرد: چهار نفر از کاندیداهای محترم هفته گذشته به وزارت ورزش رفته و بابت اینکه یکی از کاندیدادها از امکانات فدراسیون برای تبلیغ و رایزنی با اعضاء محترم مجمع استفاده می‌کند، شکایت کرده بودند اما برابر شواهد، دلایل و مدارک، این موضوع صحت و مصداقی نداشت.  او ادامه داد: سه نفر از آن چهار کاندیدای عزیز کارمند وزارت ورزش و جوانان و مامور به فدراسیون هستند و حقوقشان را از فدراسیون والیبال دریافت می‌کنند. اکثر روزهای هفته هم در فدراسیون و محیط والیبال حضور دارند و در مواجه با اعضاء مجمع رایزنی و لابی می‌کنند، اما اینکه تاکید صرفا روی حضور یک نفر از کاندیداها در فدراسیون داشتند، صحیح و منصفانه نبود.

بازرسی وزارت ورزش از والیبال 

مرادی در ادامه بیان کرد: شکایت آنها باعث شد آقای اسبقیان معاونت وزارت ورزش و جوانان دستور پیگیری موضوع را به بازرسی بدهد. نماینده بازرسی هم طی دو روز در فدراسیون مستقر شده و در نهایت مدارک و شواهدشان در قالب یک گزارش مبنی بر عدم سوء استفاده و یا تخلف، تقدیم آقای کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان شد.سرپرست فدراسیون والیبال با بیان اینکه آقای میرفخرایی همان جملاتی را در نامه‌اش به کار برده بود که آن دوستان در شکایت خود نوشته بودند، تاکید کرد: هر چند بازرس محترم تخلفی را در مورد حضور آقای میلاد تقوی که کارمند رسمی فدراسیون است و از سوی آقای داورزنی رئیس وقت فدراسیون ابلاغ مشاور داشت، مشاهده نکرد اما از ایشان درخواست شد برای پرهیز از شائبه‌های احتمالی تا برگزاری مجمع عمومی از حضور در فدراسیون خودداری کند. آقای تقوی هم با احترام این توصیه را پذیرفت و با درخواست مرخصی استحقاقی، فدراسیون را تا برگزاری مجمع ترک کرد.

از جلسات فیلمبرداری کردیم که نگویند انتخابات مهندسی شد

او  در مورد توجه فدراسیون والیبال به پیشکسوتان گفت: از بیان این مطلب شگفت زده شدم چون به گفته اکثر پیشکسوتان محترم والیبال، احترامی که این فدراسیون در چهار ماه گذشته به آنها گذاشته کم نظیر بوده است و از جمعی از پیشکسوتانی که به گفته خود حدود بیست سال رنگ این اتاق را ندیده بودند، دعوت و مورد تقدیر قرار گرفتند.  مرادی به جلسات فدراسیون با هیات‌های استانی، ‌باشگاه‌ها و کارشناسان این رشته اشاره و بیان کرد: برای اینکه شائبه مهندسی انتخابات پیش نیاید از همکاران روابط عمومی خواستم یک دوربین داخل اتاق بگذارند و از ابتدای ورود و طول جلسه تا لحظه‌ای که اتاق را ترک می‌کنند، فیلمبرداری کنند. اول جلسه هم به اعضاء حاضر در جلسه عرض کردم در مورد انتخابات و کاندیداها هیچ حرف و بحثی صورت نگیرد.او ادامه داد: وقتی دوستان از اینجا به محل اقامتشان در هتل رفتند، ظاهرا همه کاندیداها آنجا رفته و با آنها صحبت و لابی کرده بودند. اینکه من به عنوان سرپرست با لایه‌های مختلف والیبال جلسه بگذارم و کار را جلو ببرم از وظایفم است اما اینکه با بودجه فدراسیون جلسه بگذاریم و برای یک نفر رای جمع کنیم، قویا تکذیب می‌کنم و ابدا صحت ندارد.

نامه میرفخرایی به من ارسال نشده بود 

سرپرست فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه نامه آقای میرفخرایی هرچند برای من نوشته شده بود اما در کمال تعجب برایم ارسال نشده بود، اظهار داشت: من نامه را در رسانه‌ها دیدم و بعد از آن با آقای میرفخرایی که همیشه خاضعانه از ابراز محبت و احترام به من از ایشان تشکر کرده و می‌کنم، سوال و گله کردم که چطور نامه‌ای که مخاطبش من هستم را بجای ارسال به صاحب‌نامه در فضای مجازی گذاشتید. عرض کردم از متن نامه شما که شبیه متن شکوائیه دوستان بود چنین استنباط می‌شود که  همان فردی که به آن چهار کاندیدا توصیه کرده بود به وزارت ورزش بروید و شکایت کنید، به شما نیز این توصیه را کرده و اگر مصداقی بر ادعای خود و آنچه نوشتید دارید، بیان کنید.مرادی ادامه داد: بعد از گفتگوی دو نفره با آقای میرفخرایی قرار  شد با استعفایش مخالفت کنم و ایشان به فدراسیون بیاید تا اگر سوء تفاهمی هست، برطرف شود اما در کمال تعجب و تاسف بعد از جلسه روز جمعه ایشان با چند نفری از دوستان، نظرشان تغییر کرد و در تماس با همکارانم اعلام کردند با توجه به نظر برخی از دوستانم از آمدن به فدراسیون منصرف شدم. به هرحال آقای مهندس میرفخرایی همچون سایر پیشکسوتان و بزرگان والیبال برای بنده و سایر همکارانم بسیار عزیز و محترم بوده و هستند و از تلاش و زحماتی که در این فدراسیون در طول چهار سال گذشته خصوصا ۴ ماه سرپرستی من داشتند، صمیمانه قدردانی و تشکر می‌کنم.

  • منبع خبر : ایسنا