فرار شباب الاهلی با احمد نور به سمت جام
فرار شباب الاهلی با احمد نور به سمت جام
ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی در شب پیروزی تیمش مقابل البطائح ۹۰ دقیقه در زمین بود.

تیم فوتبال شباب الاهلی مثل دیدارهای قبل با احمد نوراللهی در ترکیب و خط میانی، از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب در ورزشگاه آل راشد دبی مقابل تیم رده دوازدهمی البطائح قرار گرفت و یکی از دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر امارات را برگزار کرد.

یاران نوراللهی که پس از کسب سه پیروزی متوالی در لیگ امارات در مسابقه هفته گذشته مقابل العین متوقف شده بودند، در بازی امشب با انگیزه بیشتری وارد زمین شدند تا امتیاز از دست رفته گذشته را جبران کنند و دوباره به سمت قهرمانی پیش بروند که توانستند با یک نمایش هجومی و یک برد پُرگل جایگاهشان را در صدر تثبیت کنند.

شباب الاهلی در دقیقه ۱۶ با ضربه پنالتی فدریکو کارتابیا پیش افتاد و در دقیقه ۳۵ روی پاس در عمق تماشایی همین بازیکن آرژانتینی و ضربه تمام‌کننده یوری در موقعیت تک به تک به گل دوم دست یافت و نیمه نخست برابر البطائح را با برتری دو بر صفر پشت سر گذاشت.

یاران نوراللهی که در نیمه دوم هم کاملا سوار بر بازی بودند و نمایش بهتری از البطائح ارائه کردند، در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیز دوباره یک ضربه پنالتی به کمک VAR به دست آوردند که این بار ایگور ژسوس تعویضی توانست گلزنی کند.

تیم فوتبال شباب الاهلی در دیداری که احمد نوراللهی را به‌طور کامل در اختیار داشت، موفق به کسب پیروزی سه بر صفر خانگی مقابل البطائح شد تا ۴۹ امتیازی شود و با هشت امتیاز بالاتر و یک بازی بیشتر نسبت به العین و الوحده، همچنان صدرنشین جدول لیگ برتر امارات بماند و شانس اول قهرمانی این رقابت‌ها در فاصله چهار مسابقه مانده تا پایان فصل به حساب بیاید.

احمد نوراللهی، ستاره ایرانی شباب الاهلی که سومین بازیکن برتر تیمش در دیدار مقابل البطائح بود و نمایش درخشانی در میانه زمین داشت، بیستمین بازی فصل خود را انجام داد.