فراموشی موقت مدافع تراکتور
فراموشی موقت مدافع تراکتور
مدافع تیم فوتبال تراکتور درباره شرایط خود پس از بیهوشی در بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن و آخرین وضعیت جسمی‌اش توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش حاشیه ورزش

، در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم ذوب‌آهن و تراکتور روز گذشته (جمعه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی ۳ بر یک سرخ‌پوشان تبریزی به پایان رسید.

در دقیقه ۱۴ دیدار دو تیم ذوب‌آهن و تراکتور، سید محمد حسینی و امیرحسین صدقی پس از پریدن به هوا، با یکدیگر برخورد شدیدی داشتند و روی زمین افتادند. حسینی، بازیکن تراکتور در این صحنه بیهوش شد. شدت برخورد به حدی بود که بازیکنان دو تیم در شوک به سر می‌بردند. آسیب دیدگی شدید دو بازیکن باعث شد به سرعت دو آمبولانس حاضر در ورزشگاه وارد زمین چمن شوند و این دو بازیکن را به بیمارستان منتقل کنند. مدافع تیم فوتبال تراکتور پس از این صحنه راهی بیمارستان شد تا مراحل درمانی خود را طی کند.

بیشتر بخوانید

برخورد دلخراش در فولادشهر؛ انتقال بازیکن بیهوش تراکتور به بیمارستان + ویدیو

خطر رفع شد؛ خمز: به خاطر سلامتی حسینی خوشحالیم

خبر خوش از بیمارستان فولادشهر؛ بازیکنان تراکتور و ذوب‌آهن مشکلی ندارند

ترخیص حسینی از بیمارستان
۲۴ ساعت پس از این اتفاق، سید محمد حسینی مدافع تیم فوتبال تراکتور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط خود پس از برخورد و مرخصی از بیمارستان اظهار کرد: از بیمارستان کاشانی اصفهان مرخص شدم. سردرد و سرگیجه‌ام کمتر است. تا ۲ ساعت دیگر به سمت تبریز پرواز دارم تا پیش متخصص اعصاب و روان بروم و شرایطم مشخص شود.

چیزی به یاد نمی‌آوردم!
او درباره اتفاقات پیش آمده در زمین مسابقه و در پاسخ به این سوال که آیا صحنه برخورد را به یاد می‌آوری؟ اظهار کرد:‌ من تا فیلم را ندیدم، نفهمیدم که کجا بودم و چه اتفاقاتی افتاد. لحظه برخورد را هم به یاد نمی‌آورم و من از طریق فیلم‌ها صحنه را روایت می‌کنم. وقتی در بیمارستان چشم باز کردم، فکر می‌کردم در تمرین حالم بد شده است. به مرور زمان فهمیدم بازی داشتم و فکر می‌کردم بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده است. یکی از ماساژورها پیش من بود و من از او سوال کردم چرا اینجا هستم و من بعد بازی حالم بد شده بود؟ ماساژور هم در پاسخ به من گفت که ما بازی را ۲ بر یک جلو هستیم. به او گفتم پس من اینجا چه می‌کنم؟‌ او به من گفت مگر نمی‌دانی چه اتفاقاتی افتاده است؟ و من هم در پاسخ گفتم نمی‌دانم چه شده است.

دست کسانی را که برایم زحمت کشیدند می‌بوسم
حسینی افزود: ماساژور به من توضیح داد که تو سر به سر شدی و بیهوش روی زمین افتادی و فکت قفل شد، دکتر و بچه‌های تیم فکت را باز کردند و کارهای درمانی‌ات را انجام دادند. در بیمارستان بودم که گل سوم را هم زدیم. به طور کلی صحنه را تا زمانی که فیلم را ندیده بودم، یادم نمی‌آمد. فکر می‌کنم از روز گذشته تا الان نزدیک ۱۰۰ بار آن صحنه را دیده‌ام. به خیر گذشت و جای شکرش باقی است. هر کسی که برای من در آن موقع زحمت کشید، دستش را می‌بوسم. شوک بدی هم به تیم وارد شده بود.

روایت مدافع تراکتور از وضعیتش پس از بیهوشی

خیلی منقلب شدم
او در ادامه اضافه کرد: همین که بردیم، خیلی خوشحال شدم و هدیه خوبی از طرف باشگاه به من بود. وقتی هم صحنه‌ها را می‌دیدم و وقتی فهمیدم بچه‌ها اشک ریخته بودند خیلی منقلب شدم. همین‌که توانستند شرایط را برگردانند و بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند و دل من و هواداران را شاد کنند، برای من یک دنیا ارزش دارد. وقتی دیدم برای من اشک ریختند، خودم در بیمارستان اشک ریختم. خانواده‌ام آن موقع تحت فشار بودند و از همه کسانی به من محبت داشتند، تشکر می‌کنم و امیدوارم که بتوانم جبران کنم.

احتمالا تا ۱۰ روز نتوانم تمرین کنم
مدافع تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این سوال که چقدر زمان می‌برد تا بتواند به شرایط عادی و میدان بازگردد؟ گفت: دکتر تیم به من گفت که شاید تا یک هفته اجازه تمرین نداشته باشم اما نظر آخر را باید متخصص مغز و اعصاب بدهد. باید امروز (شنبه) بروم تا جواب قطعی مشخص شود. احتمال می‌دهم روند درمانی‌ام ۱۰ روز طول بکشد.