فرانگران نوین میزبان رکاب زنان پیشکسوت کشور در مشهد
فرانگران نوین میزبان رکاب زنان پیشکسوت کشور در مشهد
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور پیشکسوتان جام فرانگران با میزبانی خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس برگزار خواهدشد

به گزارش حاشیه ورزش مجید طهوریان عسکری رییس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: مسابقات قهرمانی کشور پیشکسوتان رشته دوچرخه  سواری سالی ۱ بار  با میزبانی یکی از شهرهای کشور برگزار میشود که امسال مشهد این میزبانی را برعهده دارد.

وی در ادامه صحبت های خود به این نکته اشاره کرد :انشالا بتوانیم با کمک مجموعه فرانگران به نحو احسن میزبان شایسته ای در این دوره مسابقات باشیم.

طهوریان عسکری اضافه کرد : رکاب زنان پیشکسوت  از تاریخ ۲۸ مهرماه وارد مشهد و در مجموعه زائر سرای رضوی اسکان خواهند داشت، هر استانی ۷ سهمیه برای اعزام ورزشکار دارد و مهلت ثبت نام تا سه شنبه ۲۵ مهرماه خواهد بود.

سید مجتبی جاودانی رئیس هیات دوچرخه سواری مشهدیکی دیگر از حاضرین در این نشست گفت  :در روز شنبه 29 مهررقابت‌های تایم تریل انفرادی و روز یکشنبه 30 مهر ماه جاری مسابقات استقامت در ۷ گروه سنی برگزار می‌شود و قهرمان فصل ۱۴۰۲ در مشهد مقدس مشخص شود.

عبدالمجید سقاء رضوی رییس هیات رییسه مجموعه فرانگران که حامی مالی این رویداد می باشد گفت :مجموعه فرانگران به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی در قالب اسپانسر  حمایت خودش را از ورزش اعلام میکند و از این رو در این رویداد که مفتخر به نام پیشکسوت نام دار خراسان احمد احمدی ناصری ( بابا ناصر ) حضور پیدا کرده است و مقام پیشکسوتان را ارج می نهیم .

اردلان روزبهی سرپرست انجمن فرانگران نوین هم در ادامه این نشست افزود : «فرانگران نوین»، 14 سال پیش با هدف ایجاد هم‌افزایی علمی و کاربردی در بین جوانان، کارآفرینان، صنعتگران، فعالان اقتصادی و پیشکسوتان تشکیل شد.و  امروز با بهره‌گیری از توان 350 عضو و بیش از هزار برند در عرصه کارآفرینی و بازرگانی در سطح ملی و بین‌المللی می‌کوشد تا نقش موثری در حوزه صنعت، تولید و کسب‌وکار ایفا کند.این انجمن در سال 1402 با ارائه هدفمند خدمات  شعار «باهم بودن» را بار دیگر معنا بخشید. تحقق این شعار در سال‌های گذشته موجب شد تا فرانگران بار دیگر بتواند با ایجاد یک بستر تخصصی از برترین برندهای ملی و بین‌المللی در بخش‌های متفاوت، ایده‌ها و تجربه‌ها را به یکدیگر پیوند بزند تا نقشی موثر در پیشبرد و توسعه و آبادانی و نوآفرینی کشورعزیزمان ایفا کند.شعار «برنامه‌ریزی نتیجه‌گرا» به معنای این است که هدف از برنامه‌ریزی، به دست آوردن نتایج و خروجی‌های مشخص، مطلوب و بهینه است که باعث بهبود عملکرد فرانگران خواهد شد. از این رو در رویداد های ورزشی نیز حضور موثر خواهیم داشت .

  • نویسنده : شهرزاد طاهری
  • منبع خبر : تولیدی