فرجانی: شهرداری گرگان تیم بهتری از ما بود
فرجانی: شهرداری گرگان تیم بهتری از ما بود
سرمربی تیم بسکتبال الاتحاد اهلی سوریه گفت: شهرداری گرگان تیم بهتری نسبت به ما بود و نتیجه برتری خود را هم در زمین گرفت

به گزارش حاشیه ورزش ، محمد صفوری فرجانی سرمربی تیم بسکتبال الاتحاد اهلی سوریه، پس از شکست سنگین شاگردانش مقابل شهرداری گرگان گفت: پیش از هر چیز به تیم شهرداری گرگان تبریک می‌گویم که با یک عملکرد خوب و بهتر نسبت به ما توانستند در این مسابقه مهم به پیروزی برسند.

وی ادامه داد: آنها تیم بهتری با نفرات بهتر نسبت به ما بودند و در نتیجه این دیدار مهم خانگی را با به پیروزی پشت سر گذاشتند. در دفاع نتوانستیم خوب کار کنیم و موقعیت شوت‌های زیادی به حریف دادیم که آن‌ها هم بسیار خوب از این مزیت استفاده کردند.

سرمربی اهلی سوریه درباره غیبت ستاره آمریکایی تیم خود نیز گفت: متاسفانه ویلیام را به دلیل بیماری در اختیار نداشتیم و این موضوع روی عملکرد تیم ما تاثیر منفی گذاشت. البته تاکید می‌کنم که گرگان تیم با کیفیتی نشان داد و آن‌ها تقریبا ۵۰ درصد شوت سه امتیازی موفق داشتند.

وی در پایان گفت: جوانان ما در این بازی خوب کار کردند و باید به آینده فکر کنیم. این بازی را پشت سر می‌گذاریم و برای مسابقات پیش رو آماده می‌شویم تا بهترین خود را ارائه کنیم.

ندیم عیسی، بازیکن تیم الاتحاد نیز گفت: امروز شاهد یک نمایش خوب از تیم شهرداری گرگان خصوصا در پرتاب‌های سه امتیازی بودیم که کار را برای تیم ما سخت کرد.

وی ادامه داد: در دفاع و حمله خوب نبودیم و برعکس ما میزبان عملکرد خوبی داشت و این برد را به آن‌ها تبریک می‌گویم. ما باید برای بازی‌های بعد بیشتر تمرین کنیم.

 

 

  • منبع خبر : ایسنا