فرشاد فرجی: برخوردهای ما در داربی زشت بود
فرشاد فرجی: برخوردهای ما در داربی زشت بود

مدافع پرسپولیس به خاطر اتفاقات داربی عذرخواهی کرد. به گزارش حاشیه ورزش، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات داربی ۹۵ تهران با حضور متخلفان از دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شد. فرشاد فرجی بعد از حضور در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر اتفاقات داربی ۹۵ اظهار کرد: جلسه جامع و کاملی […]

مدافع پرسپولیس به خاطر اتفاقات داربی عذرخواهی کرد.

به گزارش حاشیه ورزش، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات داربی ۹۵ تهران با حضور متخلفان از دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شد.

فرشاد فرجی بعد از حضور در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر اتفاقات داربی ۹۵ اظهار کرد: جلسه جامع و کاملی بود. فکر نمی‌کردیم جو جلسه صمیمی باشد. صحبت‌های انجام شد برای نشان دادن زیبایی‌های فوتبال بود. برخوردهای ما خیلی زشت بود. از این بابت خیلی شرمنده شدم. اگر از برخورد و رفتارمان مردم و هواداران آزرده شدند، عذرخواهی می‌کنم.

او ادامه داد: از آقای غلامپور در ابتدا و انتهای جلسه عذرخواهی کردم. جوی که ایجاد کردند تا این حد نبود. آقای حسن زاده سعی کردند راهکار درست را به ما نشان دهند. ان شاء الله از این به بعد چنین رفتاری را نمی بینیم. از بابت رفتار خودم در داربی ناراحتم و عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم از این پس چنین رفتاری را در فوتبال نبینیم.

مدافع پرسپولیس درباره افزایش حساسیت در هفته‌های آینده فوتبال گفت: قطعا این فشارها به بازیکن وارد می‌شود اما هواداران سعی کنند آرامش ایجاد شود که بازیکن هم آرامش خود را داشته باشد. کری خواندن خوب است اما هر چیزی حد و حدودی دارد. خواهشا کری خواندن به بی‌ادبی و بی‌احترامی نکشد. همه فکر می‌کنند ما بازیکنان استقلال و پرسپولیس و تیم‌های دیگر با هم دشمن هستیم اما این‌طور نیست. ما هم در داخل زمین با هم کری داریم اما بی‌احترامی نمی‌کنیم. از بیرون شاید بد دیده شود اما درگیری و بی‌احترامی در داخل زمین نیست. این چیزها وقتی بیش از حد شود قشنگ نیست.