فرصت دوباره به تیم بسکتبال شهرداری گرگان
فرصت دوباره به تیم بسکتبال شهرداری گرگان
سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال در جلسه روز گذشته خود به تیم شهرداری گرگان تا روز شنبه فرصت داد تا برای شرکت در لیگ برتر اعلام آمادگی‌ کند.

به گزارش حاشیه ورزش  در مورد حضور تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال بانوان روز گذشته جلسه‌ای به همین منظور برگزار شد که در نهایت تا روز شنبه به این تیم جهت اعلام آمادگی و شرکت در لیگ برتر فرصت داده شد.

این تیم که در شهر بسکتبال دوست و معروف به پایتخت هواداران بسکتبال قرار دارد مدتی دچار چالش شده و به دلیل عضویت دو فرد جدید در این باشگاه مخالف حضور تیم بانوان شهرداری گرگان هستند. تلاش‌های زیادی برای متقاعد کردن این دو فرد شده و حتی علیرغم موافقت شهردار فرماندار و استاندار هنوز برای شرکت در لیگ نظرشان تغییر نکرده است.

سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال هم به دلیل احترام به هواداران علاوه بر مهلت ده روزه‌ای که تمام شد فرصت دوباره ای به آنها داد تا روز شنبه در لیگ برتر شرکت کنند. از طرفی شرکت گاز تهران هم قرار است تا روز شنبه مدارک خود را تکمیل و ثبت نام نهایی را در سامانه انجام دهد.

حضور یک تیم تهرانی دیگر هم به گوش می‌رسد که روز شنبه مشخص می‌شود.

تیم های گروه بهمن، ذوب آهن اصفهان، شرکت ملی گاز تهران، پالایش نفت آبادان، مهرسان، خانه بسکتبال نیشابور، داتیس یزد و شهرداری گرگان در جلسه قرعه کشی لیگ برتر بسکتبال بانوان حضور داشتند که به دلیل مشکلات شهرداری گرگان برنامه مسابقات هنوز اعلام نشده است.

منبع :تسنیم

  • منبع خبر : تسنیم