فرمانده بلژیکی سیتی آماده رویارویی با مردان آنچلوتی
فرمانده بلژیکی سیتی آماده رویارویی با مردان آنچلوتی
کوین دی‌بروینه مشکلی برای حضور در بازی برگشت دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ندارد. منچسترسیتی چهارشنبه‌شب در ورزشگاه اتحاد پذیرای رئال‌مادرید خواهد بود.

حاشیه ورزش:

منچسترسیتی خود را آماده دیدار برگشت دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند. این بازی در حالی به میزبانی سیتیزن‌ها برگزار می‌شود که جدال رفت رئال و سیتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پر گل از آب درآمد ولی برنده‌ای نداشت و با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

خبر خوب برای هواداران منچسترسیتی و البته کادر فنی همشهری‌ها این است که کوین دی‌بروینه به شرایط بازی بازگشته و با پشت سر گذاشتن بیماری مشکلی برای دیدار برگشت برابر رئال مادرید ندارد. این فوق ستاره بلژیکی دیدار رفت را به دلیل بیماری از دست داد اما با اعلام گواردیولا می‌تواند در بازی برگشت به میدان برود.

سرمربی منچسترسیتی درباره دی‌بروینه گفت: خوشبختانه بیماری او کاملا برطرف شده است و مشکلی برای حضور در دیدار برگشت برابر رئال مادرید ندارد.

گواردیولا درباره اینکه آیا سیتی راهی دور بعد شود، گفت: نمی‌توانم چیزی را تضمین کنم؛ چرا که برابر یک تیم بزرگ بازی داریم و در فوتبال هر چیزی ممکن است. تنها می‌توانم به شما تضمین بدهم که بازیکنان سیتی برای صعود به دور بعد نهایت تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت. رئال مادرید تیم بسیار خوب و باکیفیتی است. آنها در دیدار رفت ما را غافلگیر کردند. آنچلوتی تجربه بالایی دارد و پست بازیکنان را تغییر داد و همین باعث شد غافلگیر شویم. امیدوارم در بازی برگشت بهترین عملکرد را داشته باشیم و راهی دور بعد شویم.

  • منبع خبر : ایسنا