فرنگی‌کاران پنج وزن دوم از امروز به میدان می‌روند
فرنگی‌کاران پنج وزن دوم از امروز به میدان می‌روند

به گزارش حاشیه ورزش دومین روز از رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان امروز با مصاف مدعیان پنج وزن دوم در اسپانیا پیگیری خواهد شد که نمایندگان کشورمان نیز به میدان می‌روند.فرنگی‌کاران پنج وزن دوم از امروز به میدان می‌روند به گزارش “ورزش سه” و به نقل از مهر، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ […]

به گزارش حاشیه ورزش دومین روز از رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان امروز با مصاف مدعیان پنج وزن دوم در اسپانیا پیگیری خواهد شد که نمایندگان کشورمان نیز به میدان می‌روند.فرنگی‌کاران پنج وزن دوم از امروز به میدان می‌روند
به گزارش “ورزش سه” و به نقل از مهر، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان از روز گذشته با مصاف مدعیان پنج وزن نخست در اسپانیا آغاز شد که طبق برنامه مدعیان اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم نیز از امروز به روی تشک خواهند رفت.

بر این اساس برنامه پیکارهای نمایندگان کشورمان در پنج وزن دوم به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم که با حضور ۱۷ نفر برگزار می‌شود، امید آرامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف کرم کمال از ترکیه می‌رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۲۲ نفر حضور دارند، سید دانیال سهرابی در دور اول به مصاف جولیان حورتا از کلمبیا می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با ویلیوس ساویکاس از لیتوانی کشتی می‌گیرد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم که با حضور ۲۴ نفر برگزار می‌شود، امیر عبدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان سانات خاچاتریان از ارمنستان و گئورگی چخیکوادزه از گرجستان می‌رود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۲۴ نفر حضور دارند، علیرضا مُهمدی در دور اول با علی هونج از ترکیه کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف کارلو کودریک از کرواسی می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۲۲ نفر شرکت کرده‌اند، علی عابدی درزی در دور اول با اینوت گوسا از رومانی کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف مارکوس راگینگر از اتریش می‌رود.

 

 

 

 

ورزش سه

  • منبع خبر : ورزش سه