فرهاد مجیدی فقط باید درباره تیمش خودش صحبت کند نه ذوب‌آهن
فرهاد مجیدی فقط باید درباره تیمش خودش صحبت کند نه ذوب‌آهن
یک پیشکسوت فوتبال اعتقاد دارد هر مربی فلسفه خود را دارد و فرهاد مجیدی نباید درباره ذوب‌آهن نظر می‌داد.

حاشیه ورزش: حسین چرخابی درباره شکست ذوب‌آهن مقابل استقلال اظهار کرد: ذوب‌آهن در ۷۵ درصد بازی‌هایش در لیگ امسال خوب بازی کرده است. هر مربی یک فلسفه خاص خود را دارد و آقای تارتار دوست دارد تیمش مالکیت توپ را داشته باشد. در بازی دیروز روند تیم استقلال این بود که توپ را به حریف داد تا روی ضد حمله‌ها به ذوب‌آهن ضربه بزند. فرهاد مجیدی نباید در نشست خبری به این شکل درباره ذوب‌آهن صحبت می‌کرد و فقط باید درباره تیمش خودش حرف بزند.

او ادامه داد: ذوب‌آهن یا بازیکن گلزن ندارد یا این‌که مشکلات تمرین دارد و باید در روند این تمرینات تغییراتی ایجاد کند. ممکن است ذوب‌آهن خوب تمرین کند ولی گلزن ندارد. مشکل یا از بازیکن و یا از تمرینات است. ذوب‌آهن در این بازی موقعیت‌های خوبی هم داشت اما باید بگویم این‌که یک تیم در طول فصل کم گل بزند، نشان از مشکلات خط حمله‌اش دارد.

این پیشکسوت فوتبال اصفهان درباره برتری پر گل سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: آن‌ها همیشه یک پارچه حمله می‌کنند اما نفت هم روی ضد حملات خطرناک ظاهر می‌شد. اگر تیم‌های قدرتمندتر مقابل سپاهان قرار بگیرند، از تک موقعیت‌های‌شان به راحتی نمی‌گذرند. با این حال نکته مثبت سپاهان این است که فاصله خط دفاع و حمله‌اش را کم کرده بود اما سپاهان باز هم هنوز مشکلاتی دارد و روی یک کرنر متاسفانه گل خوردند. مدافع تیر یک را نگرفته بود و در این مساله اشتباه کرد.

او درباره خریدهای سپاهان گفت: رشید مظاهری یکی دو عکس‌العمل خوب داشت و عملکرد خوبی داشت. نمی‌توانیم بگوییم روی گلی که خورد مقصر نبود چون هر دروازه‌بانی روی گلی که دریافت می‌کند، قطعا نقش دارد. میلاد جهانی هم به تازگی به تیم آمده و به نظرم نیاز دارد بیش‌تر بازی کند تا با تیم هماهنگ شود و بعد از آن ببینیم چه عملکردی را از خود می‌تواند به نمایش بگذارد.