فریاد کاستا بر سر کونته به خاطر فابرگاس
فریاد کاستا بر سر کونته به خاطر فابرگاس
هافبک اسپانیایی سابق چلسی روایت جالبی از نیمکت‌نشینی‌اش در تیم آنتونیو کونته داشت.

حاشیه ورزش:

سسک فابرگاس پس از آنکه بارسلونا را ترک کرد و دوباره به لیگ برتر انگلیس برگشت پیراهن چلسی را پوشید و از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ برای آبی‌پوشان لندن به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی هم در این تیم داشت.

هافبک اسپانیایی سابق چلسی روایت جالبی از نیمکت‌نشینی‌اش در جمع آبی‌پوشان در دوران آنتونیو کونته داشت: «وقتی کونته هدایت تیم را بر عهده گرفت سه ماه بازی نکردم. کونته به‌صراحت گفت به من اعتقادی ندارد و هافبک مورد علاقه‌اش برای میانه میدان چلسی نیستم. او اصرار داشت که در همه بازی‌ها به ماتیچ بازی بدهد. وقتی در دیدار برابر منچسترسیتی به من فرصت بازی رسید عملکرد بسیار خوبی نشان دادم. در آن بازی سه بر یک به پیروزی رسیدیم و من یک پاس گل به کاستا دادم.»

به نوشته اسپورت، فابرگاس ادامه داد: «بعد از عملکرد بسیار خوب در دیدار برابر سیتی انتظار داشتم که در بازی برابر ساوتهمپتون در ترکیب اصلی به میدان بروم اما کونته باز هم ماتیچ را در ترکیب اصلی به میدان فرستاد و من نیمکت‌نشین شدم. در دقیقه ۸۰ وقتی بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد دیگو کاستا کنار زمین آمد و بر سر کونته فریاد زد و گفت: «فابرگاس را به زمین بفرست! کونته وانمود کرد که چیزی نشنیده است اما بلافاصله من را به بازی فرستاد و دو دقیقه بعد از آن به کاستا پاس گل دادم تا با یک گل پیروز آن بازی شویم.»

  • منبع خبر : ایسنا