فریم‌های جذاب روز چهاردهم جام جهانی؛ روز تاریخی مسی!
فریم‌های جذاب روز چهاردهم جام جهانی؛ روز تاریخی مسی!
اولین روز از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی با اتفاقات و لحظات منحصر به فردی همراه بود.

به گزارش حاشیه ورزش ، اولین روز از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با ۲ بازی آغاز شد که در مصاف اول، هلند موفق شد ۳ بر یک آمریکا را شکست دهد.

هم‌چنین تیم ملی آرژانتین به مصاف استرالیا رفت و با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد و به دور بعد رقابت‌ها صعود کرد.

در این گزارش به مرور تصاویر جذاب روز سیزدهم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌پردازیم:

گلزنی تاریخی در بازی ۱۰۰۰

لیونل مسی در هزارمین بازی رسمی خود در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ و در مصاف تیم ملی فوتبال آرژانتین و استرالیا موفق شد، یکی از کلیدی‌ترین گل‌های تیمش را به ثمر برساند و هم‌چنین با عبور از رکورد مارادونا، ‌به عنوان برترین گلزن آرژانتین در رقابت‌های جام جهانی شناخته شود.

فریم‌های جذاب روز چهاردهم جام جهانی؛ روز تاریخی مسی!

تلاش برای نترسیدن

تیم ملی فوتبال استرالیا در حالی از یاران مسی شکست خورد که نمایش آبرومندانه‌ای مقابل حریف خود نشان داد. گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا در نشست خبری بعد از بازی تاکید داشت که تیمش تلاش کرد تا مقابل مسی مقاومت کند و گفت: بدون شک او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است. تلاش زیادی کردیم تا از این بازیکن نترسیم و اجازه گلزنی را به او ندهیم اما مسی می‌داند در هر شرایطی چگونه خود را نجات دهد. من افتخار این را داشتم که به عنوان بازیکن در برابر مارادونا بازی کنم و اکنون هم این افتخار را داشتم که به عنوان مربی برابر مسی قرار گیرم. آرژانتین باید به خود ببالد که چنین بازیکن و بازیکنانی را در اختیار دارد.

فریم‌های جذاب روز چهاردهم جام جهانی؛ روز تاریخی مسی!

آتش‌بازی دامفرایز!

دنزل دامفرایز، بازیکن تیم ملی فوتبال هلند یک روز بسیار خوب را در تیم هلند پشت سر گذاشت و با ثبت یک و ۲ پاس گل و تاثیرگذاری در تمام گل‌های هلند، به بهترین بازیکن دیدار هلند – استرالیا تبدیل شد.

فریم‌های جذاب روز چهاردهم جام جهانی؛ روز تاریخی مسی!

آرژانتینی‌ها، چشم انتظار مسی!

هواداران تیم ملی فوتبال آرژانتین بیش از هر زمان دیگری منتظر درخشش رویایی لیونل مسی برای فتح جام جهانی ۲۰۲۲ هستند. هواداران آلبی‌سلسته گام به گام برای سومین قهرمانی‌شان در این رقابت‌ها لحظه‌شماری می‌کنند و چشم انتظار ساق‌های لیونل مسی هستند.