فشار استقلالی‌ها، ذوب‌آهن را به اشتباه انداخت
فشار استقلالی‌ها، ذوب‌آهن را به اشتباه انداخت
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید فشار استقلالی‌ها باعث شد تا تیم فوتبال ذوب‌آهن به اشتباه بیافتد و گل به خودی بزند.

منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با حاشیه ورزش ، درباره پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت مقابل ذوب‌آهن در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر گفت:‌ بازی بدی نبود. استقلال نسبت به هفته‌های قبل عملکرد بهتری داشت و با تعویض‌هایی که انجام شد، روند استقلال نسبت به نیمه اول بهتر شد و فکر می‌کنم اگر قایدی و حردانی زودتر به میدان می‌آمدند، اتفاقات بهتری رقم می‌خورد.

او با اشاره موقعیت‌سازی ذوب‌آهن و عملکرد خوب این تیم در تقابل با استقلال گفت: عملکرد خط دفاعی خوب بود و عارف غلامی کیفیت خوبی از خودش ارائه داد. ذوب‌آهن در این بازی توانست موقعیت‌های خوبی در بازی ایجاد کند اما استقلال با تغییرات خود توانست شرایط را به نفع خودش تغییر دهد.

رشیدی درباره گل به خودی ذوب‌آهن که در دقایق پایانی رخ داد و باعث پیروزی آبی‌پوشان پایتخت در این بازی شد، اظهار کرد: این اشتباهی است که در تمام فوتبال دنیا پیش می‌آید. وقتی سانتر خوبی روی دروازه شکل بگیرد، ممکن است این اتفاقات رقم بخورد. مدافع ذوب‌آهن می‌خواست توپ را به بیرون بفرستد اما به گل خودش زد و این ناشی از فشار استقلال روی دروازه ذوب‌آهن بود.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان درباره رقابت نزدیک آبی‌ها پایتخت با پرسپولیس در بالای جدول رقابت‌های لیگ برتر گفت: رقابت نزدیکی میان استقلال و پرسپولیس وجود دارد و با توجه به در پیش بودن داربی، حساسیت داربی بیش از پیش می‌شود. موفقیت یا موفق نشدن استقلال بستگی به ساپینتو دارد. ساپینتو باید مقداری آرام‌تر و صبورتر باشد و اگر بخواهد مثل سابق پیش برود، در اکثر بازی‌های استقلال محروم خواهد بود. بالاخره داور هم ممکن است اشتباه کند اما باید تمرکز تیم و کادر فنی حفظ شود.

 

 

منبع ورزش سه

  • منبع خبر : ورزش سه